the master gamer Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 weet iemand waar de grasmaaiers staan ze lijken mij zo lachuh alvast bedankt Reageren
Spacecraft Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...cles&name=mower Reageren
-Karel- Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 (bewerkt) met een grasmaaier rijden is eigenlijk niks aan [Edit door .Levi. Niet om slotjes vragen!] Bewerkt: 11 augustus 2005 door .Levi. Reageren
V1s1on Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 behalve dan dat het gras korter word :'D Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 jha dats wel geinig maar met de combineharfster of zoiets dan maak je gewoon een veelgroten opervlakte kaal Reageren
Bastiman Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Ja maar hoe kan dat zo'n Combine die heeft een grote opslagruimte waar hij het graan gerst en koren in opslaat en die laat de combine vallen als de opslagruimte vol is..dan moet je met een Tracktor ernaast rijden om het op te vangen (met een bak erachter) & is er in gta san andreas wel een kipper?? en Kun je ook ploegen?? Greetzz. Reageren
Jowx Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Kun je ook ploegen??Greetzz. er is wel een ploeg die je kan vast koppelen aan een tractor. *klik* Reageren
Giorgo Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Laat dit topic rusten hij heeft zijn mower dus niet afdwalen de mower kan je ook krijgen door de cheat funtheme. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Laat dit topic rusten hij heeft zijn mower dus niet afdwalende mower kan je ook krijgen door de cheat funtheme. Waarom moeten we dit topic rusten. Dit topic is niet gebumpt ofzo. Het is een nieuw topic. En als iemand anders nog wat nieuws heeft te vertellen wat geen Spam of Bullshitpost is, mag dat gewoon hoor. En de Moderators zeggen wel of dit topic met rust moet gelaten of niet. Reageren
Giorgo Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 In veel topics als ik iets zeg wat niet past bij het onderwerp beginnen de moder.. en de admins altijd te zeveren waarom bump je .... e nu dan niet Reageren
Jowx Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 In veel topics als ik iets zeg wat niet past bij het onderwerp beginnen de moder.. en de admins altijd te zeveren waarom bump je .... e nu dan niet 1. dit hoort min of meer bij het onderwerp. 2. het is niet gebumped. ontopic: @ Bastiman: wat bedoel je met kipper? een kieper of..? als je een kieper bedoelt zoiets als dit: die zit helaas niet in het spel. jowx Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 die zit helaas niet in het spel.jowx Die zit wel in het spel. Alleen niet als aanhangwager. De Dumper heeft dat wel: Dumper. Reageren
Jowx Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 die zit helaas niet in het spel. jowx Die zit wel in het spel. Alleen niet als aanhangwager. De Dumper heeft dat wel: Dumper. ik ga denk ik maar weer slapen. Gaat niet goed vandaag, ik heb die wagen gisteren nog in m'n garage gezet maar die aanhanger zit er echt niet in hé jowx Reageren
Daan007 Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 die zit helaas niet in het spel. jowx Die zit wel in het spel. Alleen niet als aanhangwager. De Dumper heeft dat wel: Dumper. maah de Dumper en de kiepper zijn niet het zelfde... de kieper gebruik je bij het maismaaien Reageren
Fireman Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 (bewerkt) Nou eigenlijk zittie ook in het spel als aanhangwagen voor een vrachtwagen, je kan hem alleen niet kiepen. Bewerkt: 13 augustus 2005 door Fireman Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.