Giorgo Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 In veel topics als ik iets zeg wat niet past bij het onderwerp beginnen de moder.. en de admins altijd te zeveren waarom bump je .... e nu dan niet Sorry ik ben te ver gegaan.het zal niet meer gebeuren. Reageren
Bastiman Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Ja dan heet het ook geen kipper (da's een Speciaal soort Type Aanghanger. Reageren
SWYV Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 ik zal vandaag eens proberen af te werken van alle plaatsen waar alle grasmaaier staan ingame foto's, zelfs nog 3grasmaaiers en dan heb ik al allemaal maar met wie moet ik in contact komen om die foto's op gtagames te komen?? Reageren
Jowx Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 maar met wie moet ik in contact komen om die foto's op gtagames te komen?? Een van de admins. top dat je dat allemaal wilt doen/hebt gedaan jowx Reageren
SWYV Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 maar met wie moet ik in contact komen om die foto's op gtagames te komen?? Een van de admins. top dat je dat allemaal wilt doen/hebt gedaan jowx maar ik heb een probleempje, ik vind die van Dillimore en 2 in Palomino Creek niet meer en kan dus geen foto maken, dus vraag ik nu aan iemand of die wil maken samen met me en dan als geschenk aan GTAgames geven? Reageren
Matiscus Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 maar met wie moet ik in contact komen om die foto's op gtagames te komen?? Een van de admins. top dat je dat allemaal wilt doen/hebt gedaan jowx maar ik heb een probleempje, ik vind die van Dillimore en 2 in Palomino Creek niet meer en kan dus geen foto maken, dus vraag ik nu aan iemand of die wil maken samen met me en dan als geschenk aan GTAgames geven? Ik wil wel :'D Reageren
SWYV Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 maar met wie moet ik in contact komen om die foto's op gtagames te komen?? Een van de admins. top dat je dat allemaal wilt doen/hebt gedaan jowx maar ik heb een probleempje, ik vind die van Dillimore en 2 in Palomino Creek niet meer en kan dus geen foto maken, dus vraag ik nu aan iemand of die wil maken samen met me en dan als geschenk aan GTAgames geven? Ik wil wel :'D daar gaan we ik zal dan bij elke foto's een plaats naam geven goed? of gaat iemand anders dat maken? (ik heb alleen paint dusjah :s) Reageren
Matiscus Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Zg kip waarom denkte dat ik wil helpen ik heb photoshop. En typ er gwn de coordinaten bij. Reageren
Blu3ice Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Zo tof is dat ook weer niet... Reageren
X-TX Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Er is toch allang een SA walktrough. Daar staan alle foto's van elke voertuig. Of snap ik het niet helemaal. Reageren
SWYV Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 hier wat ik niet kunnen vinden ingame om foto's te maken met fototoestel Palomino creek zuidoosten Palomino Creek Noorden Dillimore daar vind ik nooit een grasmaaier van ingame, want ik vond echt onduidelijk van gtagames zomaar map met rode stip bwoa veel te onduidelijk Reageren
Matiscus Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 hier wat ik niet kunnen vinden ingame om foto's te maken met fototoestelPalomino creek zuidoosten Palomino Creek Noorden Dillimore daar vind ik nooit een grasmaaier van ingame, want ik vond echt onduidelijk van gtagames zomaar map met rode stip bwoa veel te onduidelijk Dus die vind je niet ? Reageren
SWYV Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 nop of staan ze daar nooit? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.