Bradley H. Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 ik vroeg me af welk Racespellen het beste geschikt zijn voor een stuur met pendalen. Ik hou van formule 1, maar het stuur deedt het niet bij "GP 4"... Iemand anders nog ideeen ?, Werkt het stuur wel bij Need 4 Speed ? Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 Ik weet dat dit stuur het wel bij Need For Speed doet. (Heb hem zelf ook.) Iig de oudere delen, of hij ook bij de nieuwere NFSU doet weet ik niet. Ik ga er wel van uit. Het is een heel goed stuur en ook erg fijn. BTW: Wat bedoel je voor stuur? Ps2 stuur of voor de PC? Reageren
bjorn13 Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 (bewerkt) Op need for speed doet hij het wel... heb ik eens gezien bij een vriend zijn broer. op GP gaat het niet dacht ik?! EDIT; mazzel is me voor Bewerkt: 10 augustus 2005 door bjorn13 Reageren
Bradley H. Geplaatst: 10 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 Dan moet ik maar ergens aan NFSU zien te komen, als jullie nog meer race spellen op 4 wielen weten, tell it me Dit is mijn stuur Reageren
.Maze. Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 Die van mij doet het ook bij need4speed Dit is mijn stuur Formula Force GP Reageren
Scott16 Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 Bij driver 2 doet mijn stuur het ook. Ik heb dezelfde stuur als Mazzeltje Reageren
RTS Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 Trouwens al iemand stuur geprobeerd bij San Andreas. Het werkt ook nog! (bij mij iig) Mijne: Thrustmaster 360 Modena Racing Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.