Godrax Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 (bewerkt) Hallo Ik heb gta san andreas gedeïnstaleerd omdat mn computer weg moest en nu wil ik dat op mn nieuwe computer zetten en bij de instalatie komt er deze foutmelding: Feature: GTA San Andreas game data Component: models File: E:/data3.cab Error: onjuiste functie Is er een manier dat je dit kan verhelpen?? Bewerkt: 11 augustus 2005 door gtathomas Reageren
n1i9e8l6s Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 Probeer dit eens even kopieer heel de dvdinhoud naar je hardeschijf en start vandaar de installatie. Reageren
Godrax Geplaatst: 11 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 ok zal ik eens proberen Reageren
Godrax Geplaatst: 11 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 Ik heb het gedaan en krijg deze foutmelding tijdens het kopiëren: kan data3.cab nit kopieren: onjuiste ms-dos functie Reageren
Godrax Geplaatst: 12 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 Wat moet ik nu doen? Reageren
aritjuh Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 Dit krijg je vaak als de cd beschadigd is, of als hij gekopierd is... Reageren
Godrax Geplaatst: 13 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Wel ja hij was beschadigd. Er zaten veel krassen op. Reageren
Ewoud Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Dan maar een nieuwe aanschaffen. [praat niet over downloaden] Reageren
Godrax Geplaatst: 14 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Hmm is er geen manier waarbij ik dat 1 bestand kan hebben(data3.cab). LEGAAL dowloaden misschien. Reageren
Arjen Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Dat kan niet. Kijk goed of er een kras op zit, was hem dan met zeep onder de kraan. (geen scherpe voorwerpen gebruiken, lauw water) Misschien ligt het aan je DVD speler.. Als hij het niet doet moet je gewoon terug gaan naar de winkel. Reageren
Godrax Geplaatst: 15 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 (bewerkt) Ik heb de dvd terug binnen gedan omdat er wel degelijk veel krassen op stoneden. Dat konden ze maken zijden ze en er staan nu geen (diepe) krassen meer in. En ik denk niet echt dat het aan mn dvd-speler ligt want ik heb er 2 in mn computer en daar werkt die ook niet. Als ik de dvd in mn tweede dvd-speler wil instaleren komt er een andere foutmelding. Bewerkt: 15 augustus 2005 door gtathomas Reageren
Godrax Geplaatst: 15 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Feature: GTA San Andreas game data Component: models File: F:/data3.cab Error: Gegevensfout (cyclische redundantiecontrole) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.