Rick_Mense Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 weet mischien iemand of er een mod is dat je hoody capuchon op hebt? Als je niet snapt wat ik bedoel kijk hier dan http://server3.uploadit.org/files/Rick51-gallery2.jpg Reageren
Freestyle Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 Ik weet niet zekerm heeft hij de .TXD niet gewoon veranderd? Verder weet ik ook neit zeker of dit in het Modding Help forum moet.. Reageren
Rick_Mense Geplaatst: 12 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 Oke ik zet daar dan wel een topic erover neer. Dan kan deze verwijderd worden Reageren
-GJ- Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 kijk dit is een gangmember die wel in de game zit maar die heeft rockstar er op het laatste moment uitgehaald (hij is wel in filmpjes/screenshots te zien).. er zijn zo 3 members die eruitgehaald zijn.. deze is gewoon ge-edit.. ander shirt, andere kleding enz enz.. als je wilt kan ik wel een screenshot maken van hoe die er normaal uitziet.. Reageren
Little Mister Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 (bewerkt) Daar achter zie je er een de niet in het spel zit alleen in de cutsenes, maar die voorste is volgens mij de TXD aangepast dat weet ik zeker. En daar achter praat hij met een gangmemeber van Cesar? Bewerkt: 13 augustus 2005 door Little Mister Reageren
-GJ- Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Kijk het is op deze foto het liker mannetje.. alleen is de txd veranderd.. Reageren
Rick_Mense Geplaatst: 13 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Bedankt maar het is dus mogelijk om zo'n hoody aan te hebben? Als je maar de txd aanpast? Reageren
-GJ- Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 nee, alleen een gang member kan dat aan hebben .. anders moet je de hele dff aanpassen enzow.. het is wel mogelijk maar dan ben je een hele tijd bezig .. Reageren
Daan007 Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 die ene gozer kan sowieso niet in het spel hebben gezetten hij heeft een Kappa broek aan en GTA mag geen reclame maken Reageren
Jowx Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 die ene gozer kan sowieso niet in het spel hebben gezetten hij heeft een Kappa broek aan en GTA mag geen reclame maken dat kan wel met een mod. jowx Reageren
-GJ- Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 (bewerkt) ja gewoon skins .. maar als je een dikke CJ wilt moet je ff de dff van dat mannetje player.dff ofzow noeme.. en dan moet je de txd daarvan aanpassen.. dan kan het .. ik ging wat met die bestanden rommelen en ineens kreeg ik dit: dat hoort volgens mij niet zo .. Bewerkt: 13 augustus 2005 door -GJ- Reageren
Rick_Mense Geplaatst: 27 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 Dat is wel een heel vaag plaatje . Maar het kan niet dat je de dff van die gangmember vernoemd naar die van CJ omdat CJ's lichaams delen allemaal apart zijn (volgens mij bedoelde jullie al zoiets ) Alleen wat bedoel je met als je een dikke CJ wil? Dik maken lukt wel. Maar in ieder geval bedankt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.