Le MrG Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 als ik wil gaan installeren krijg ik de heletijd de error: Setup has experienced an error Please do the following: -Close any running programs -Emty you temporary Folder -Check your internet Connection (Internet based-Setups) Then try to run the Setup again Error code: -6003 eerdere keren heeft hij het gedaan maar ik heb laatst windows op nieuw geinstalleert en nu doet hij het niet meer +Legale Versie Reageren
n1i9e8l6s Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 Sluit eens je antivirus , firewall,etc af. Als je win xp hebt doe eens schijfopruiming (dat vind je onder bureau-accessoires,systeemwerkset). Probeer dan eens opnieuw te installeren. Lukt dit niet kopieer dan de gehele dvdinhoud naar je hardeschijf en start van daar de installatie. Reageren
Le MrG Geplaatst: 11 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 werkt allemaal NIET Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.