Jump to content

date met michelle

Recommended Posts

Geplaatst:

als je wilt daten met michelle moet je naar een bar, club nou als ik dat wil doen zie ik op de plattegrond die "glaasjes" niet meer en als ik naar die bar of club ga en naar binnen loop kan ik er nix doen alleen die videogame en omdat er nix gedaan kan worden word michelle bored en gaat weg ik dacht eerst dat die bars bepaalde openings tijden hebben maar ik zie die icoontjes helemaal niet meer. heb ik iets fout gedaan heb ook al de game opnieuw opgestart maar helpt ook niet heeft iemand een tip :?

Geplaatst:

Heel vaag..Misschien kan je de andere bars enzo proberen? Burgershot enzo.

Of misschien een andere vriendin proberen?

Als dat niet lukt dan weet ik het ook niet meer..Je kan dan heel je game terug loaden waar het niet gebeurde, als je het daar voor over hebt.

Geplaatst:

geen een bar of club zie ik nog maar ik ga gewoon verder we zien wel maar ik was benieuwd of er een op lossing vor was bedankt

Geplaatst:
geen een bar of club zie ik nog maar ik ga gewoon verder we zien wel maar ik was benieuwd of er een op lossing vor was bedankt

Misschien wilt ze dansen en moet je naar de disco in SF.

als je daar naar binnen gaat, de rode marker in loopt en het dansen begint, als dat goed gaat rij je haar weer naar huis en weer wat % :D

jowx :cya:

Geplaatst:

Klinkt idd alsof je gewoon naar het verkeerde toe gaat. Dat ze helemaal niet wíl eten. Maar als dat het niet is... Misschien de Bar Glitch? Heb je al (veel) mensen vermoord achter de tap? Want ik weet niet of de Bar Glitch ook hier effect op heeft maar als dat wel zo is, dan is het hopeloos. De Bar Glitch kun je naar mijn weten niet 'uit' zetten.

Geplaatst:

het feit dat je de icoontjes niet meer ziet kan ook komen doordat je in het map-scherm de legenda hebt aangepast zodat niet alle icoontjes meer te zien zijn.

Maar ja als dit het geval was dan zou je er wel naartoe moeten kunnen gaan en kunnen dansen/eten :?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...