Elso Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 hey ik zit nu bij de driving school en ik moet nu op 2 banden de overkant halen. als je hem naar links stuurd hou je hem op 2 wielen, alleen dan gaat de auto ook naar links en haal je de overkant niet. weet iemand hoe je dit moet doen? hoop dat jullie mij begrijpen en moet je de driving school missie's halen voor nieuwe missie's? want ik heb verder nou geen missie's om te doen. die van Zero en Toreno waren de laatste. elroy Reageren
Elso Geplaatst: 11 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 owjah ik heb het spel op ps2 weet nie of dat wat uitmaakt Reageren
.Levi. Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 Elso welkom op het forum! Hier een topic waar je het filmpje van de drivingschool kan zien. Driving-school Misschien dat je daar wat aan hebt. En je moet driving school hebben uitgespeeld om Wang Cars te kunnen kopen. Je kan opzich wel verder in het spel komen zonder dat je de drivingschool hebt uitgespeeld, alleen heb je Wang Cars niet. Je hoeft niet overal goud te hebben gehaald in drivingschool, maar brons wel iniedergeval. Kijk hier eens op de Walkthrough. Succes! Ps: Zou je in het vervolg de Edit knop willen gebruiken, je mag geen 2 posts onder elkaar van jezelf. De Edit knop kun je rechts boven aan je bericht vinden, je kunt daar je post mee bewerken. Reageren
Elso Geplaatst: 11 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 bedankt! het is gelukt. zal voortaan edit gebruiken. Reageren
-Karel- Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 Je kan opzich wel verder in het spel komen zonder dat je de drivingschool hebt uitgespeeld, alleen heb je Wang Cars niet. je kunt toch niet verder als je de driving school niet alles brons hebt Reageren
Samurai Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 toch wel hoor ik zit in LS end of the line al gedaan en ik heb wang cars net ik ben nu bezig met de missie waarin je een auto moet volgen ofzo Reageren
Berrus Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 Alvast mijn excuses dat ik zo'n oud topic naar boven breng: Ik heb een tijdje terug de drivingschool, in SF gedaan. Gewoon die 12(?) testen. Ben je dan klaar? of zijn er nog meer testen (en dan bedoel ik alleen in SF) Reageren
Dizzee Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 Inderdaad, wanneer je de 12 tests gedaan hebt in de school ben je klaar. Hierbij moet je minstens brons halen, je kan ook altijd voor het goud gaan en dat duurt wel een tijdje voor je daar mee klaar bent. Verder zijn er nog andere scholen maar die liggen dan niet in SF. Reageren
Berrus Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 Inderdaad, wanneer je de 12 tests gedaan hebt in de school ben je klaar. Hierbij moet je minstens brons halen, je kan ook altijd voor het goud gaan en dat duurt wel een tijdje voor je daar mee klaar bent. Verder zijn er nog andere scholen maar die liggen dan niet in SF. En ik kan in de credits zien wat ik allemaal heb gehaald zeker? Of kan ik dat ergens anders zien...inde drivingschool zelf bijvoorbeeld. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 En ik kan in de credits zien wat ik allemaal heb gehaald zeker?Of kan ik dat ergens anders zien...inde drivingschool zelf bijvoorbeeld. Volgens mij kun je dat wel ergens zien bij je stats. Je gaat eerst naar stats en vervolgens houd je de cursor op Achivements (zo ongeveer), dan komt er een hele lijst bij langs. Ook kun je in de driving school zelf kijken wat er al is gehaald. Je gaat in de rode marker bij de TV staan. Nu kun je mooi kijken of je alle onderdelen gehaald hebt. Als je het laatste onderdeel City Cycling hebt gehaald heb je de school uitgespeeld. Kun je dat onderdeel niet zien? Dan moet je de school nog afmaken. Succes Reageren
Berrus Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 ok, bedankt. Ik zal vanavond ff kijken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.