RedNeck Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 hallo ik heb met een beetje prutsen een gewone camper in het mothership veranderd voor de gene die niet weten wat het mothership is dat is dat hippiebusje van the truth. als je hem wil moet je in de gta3.img zoeken naar camper1.txd en extracten naar bureaublad en dan openen met txdworkshop en je zult zien dat het een soort paintjob is van het busje van de truth nu open je in gta3.img de camper.txd en impoteer het txd van die paintjob van dat hippiebusje en dan replace je die camper.txd met de oude camper.txd (vergeet geen backup te maken) en dan rebuild archive en dan maar je spel spelen he greetzz Killer11 Reageren
SWYV Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 ik heb al geprobeerd en het is me helaas niet gelukt Reageren
unreal Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 eeej mij is het wel gelukt hoe ben je erachter gekomen eigenlijk hier is men bewijs alleen nog ff kijke of ie ook in het spel doet Reageren
Proximitus Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 niet te grote plaatjes posten en het is best makelijk dat te doen, gwoon de txd files omruilen van 2 dezelfde soort autos, en dan klaar is kees Reageren
SWYV Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 zal dat zeker lukken? ik had dat ook gedaan camper.txd en campera.txd vervangd van texturen en dan eens proberen, nee niet gelukt Reageren
Proximitus Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 nou de campera.txd is denk niet degene van the truth... das gloof ik een skin die je kan krijgen als je hem mod ofzo Reageren
RedNeck Geplaatst: 11 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 (bewerkt) eeej mij is het wel gelukt hoe ben je erachter gekomen eigenlijkhier is men bewijs alleen nog ff kijke of ie ook in het spel doet gewoon ik zat te een beetje kijken naar txd's en toen kwam ik deze tegen Bewerkt: 11 augustus 2005 door killer11 Reageren
RedNeck Geplaatst: 11 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 zal dat zeker lukken?ik had dat ook gedaan camper.txd en campera.txd vervangd van texturen en dan eens proberen, nee niet gelukt je moet het deon met camper.txd en camper1.txd Reageren
Shorty_D Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 gtawilco edit je screen ff dit is irritant groot en killer 11 doe ff die quote weg en volgende keer geen dubbelpost meer:) ontopic ik heb het geprobeerd al1 hangt de computer dan vast Reageren
Freestyle Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 Ik denk dat je dit beter op het Modding Help forum kan plaatsen Niet in SA general. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.