unreal Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 ik zoek al een tijdje naar 3ds max 7 maar ik kan hem nergens vinden wie weet waar ie te downloaden is als je een site ofzo weet wil je hem dan via pm sturen ik ben je dan heel dankbaar gtawilco Reageren
MarcN Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 (bewerkt) Ik weet de link zelf niet te zitten, wat doe ik: 1) Open FireFox 2) Ga naar www.google.com 3) Ik typ in "3ds max". 4) Zie dat ik op de eerste link gelijk al de link krijg van de website. En, dit is een programma waar je voor moet betalen, er zit wel een 30 dagen trail op, daarna moet je hem kopen. Zo, dat waren weer 15 seconden weg door het zoeken. Bewerkt: 11 augustus 2005 door MarcN Reageren
unreal Geplaatst: 11 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 (bewerkt) Ik weet de link zelf niet te zitten, wat doe ik:1) Open FireFox 2) Ga naar www.google.com 3) Ik typ in "3ds max". 4) Zie dat ik op de eerste link gelijk al de link krijg van de website. En, dit is een programma waar je voor moet betalen, er zit wel een 30 dagen trail op, daarna moet je hem kopen. Zo, dat waren weer 15 seconden weg door het zoeken. ik open google typ in wat jij zegt en dat krijg ik autodeks ofzow de site heet zow maar geen trail hoor edit: heeft iemand anders nog een site Bewerkt: 11 augustus 2005 door gtawilco Reageren
Bradley H. Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 Je had bter kunnen zoeken, ik had hem in 25 seconde gevonden: http://www.softpedia.com/get/Multimedia/Gr...tudio-Max.shtml Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.