david Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Geplaatst: 10 juli 2005 (bewerkt) helloo ik zit op 35% met nfsu2 maar er zijn geen streetraces meer (zoals street x, drag, drift,..) en ik kan geen outrunraces meer doen want er zijn geen streetracers meer :huh: . ik zoek zoveel mogelijk verborgen events, maar ik vind er nu geen meer. is dit allemaal normaal of niet?? wat moet ik doen?? please, help me alvast bedankt, david PS: ik zit bij men 2e sponserdeal (dan moet je 19 races winnen denk ik) Bewerkt: 10 juli 2005 door david Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Geplaatst: 10 juli 2005 Je moest volgens mij je auto tunen tot een bepaalde Rating. En zodra je dat hebt gedaan werd je weer gebeld en waren er weer Race's te zien. Dus rij eens langs alle Tune-Shops en probeer je auto nog mooier te maken.(met de sterren.) Verplaatst naar Overige Genre's. Reageren
Dennizzzz Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Geplaatst: 10 juli 2005 (bewerkt) Je moet je auto tunen tot een bepaalde rating.. als je dat hebt gedaan zodat het echt niet hoger gaat, zijn er ook nog altijd verborgen races.. Ik kan je niet vertellen waar die zitten.. EDIT: Mazzeltje was me voor Bewerkt: 10 juli 2005 door Dennizzzz Reageren
david Geplaatst: 10 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2005 thanks , maar ik heb geen geld genoeg Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Geplaatst: 10 juli 2005 thanks , maar ik heb geen geld genoeg Als je aan geld wilt komen kun je natuurlijk andere straatracer's uitdagen. Reageren
david Geplaatst: 11 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2005 weet ik ook wel hoor , maar er zijn er geen meer zoals ik al zei :rolleyes: , hoe het komt weet ik niet :angry: . maar nog een vraagje: als ik terug een auto neem vanuit het wagenpark die ik vroeger vet heb getund, staan de onderdelen die je op die auto heb aangebracht dan in je garage, want dan heb ik waarschijnlijk wel genoeg sterretjes (want die bak was wel vet :lol: ) Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Geplaatst: 11 juli 2005 Ja volgens mij wel want je kunt meerdere auto's tegelijk bezitten. Dus als je een andere auto hebt met meer sterren kun je het eens proberen met die auto. Dan lukt het denk ik wel. Reageren
Max-X Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Geplaatst: 12 juli 2005 Doe ook outruns daar krijg je speciale onderdelen mee.. En ook geld.. Zoals al gezegt werd JE kan ook biljetten zoeken.. Reageren
david Geplaatst: 18 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 ik ben ondertussen al opnieuw begonnen hoor :lol: , maar ik had nog een paar vraagjes over het spel: 1. kan je op die racebanen in de url-races later in het spel gwn racen?? (geen race, gwn zoals in de stad) 2. moet je die verborgen races ook winnen om verder te geraken?? want ik ben nu opnieuw begonnen maar ik kan weer niet verder, maar dat zal wsl komen omdat ik die verborgen races nog niet heb gedaan, of moet je die niet doen?? Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 vraag 1: JA daar kun je later wel op rijden. vraag 2: ook een ja , die moet je ook racen om het uittespelen. Reageren
Giorgo Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 Ik heb nu 99% met het spel en kheb alle verborgen ook gedaan dus die moet je wel doen kmoet nu nog 1 drift doen maar die lukt niet kheb als auto nog altijd men eerste nissan 240sx 364km/u(die is echt het beste) Reageren
david Geplaatst: 18 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 Ik heb nu 99% met het spel en kheb alle verborgen ook gedaan dus die moet je wel doen kmoet nu nog 1 drift doen maar die lukt niet kheb als auto nog altijd men eerste nissan 240sx 364km/u(die is echt het beste) lukt het je echt niet?? :huh: ik vind drift supermakkelijk, haal altij superveel, men hoogste score is 34.560 fzoiets, weet het niet meer exact :rolleyes: Reageren
Giorgo Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 Ja is dat je hoogste score hier moet je meer dan 100 halen om 1stes te zijn. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 Hij bedoeld dat dat zijn hoogste score in 1 Drift was. Dus niet het totale score aan de race. Reageren
T@rget Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Geplaatst: 19 juli 2005 (bewerkt) vraag 1: JA daar kun je later wel op rijden.vraag 2: ook een ja , die moet je ook racen om het uittespelen. Waar is de ingang :rolleyes: EDIT: In is 70% gnoeg? Bewerkt: 19 juli 2005 door T@rget Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.