Mazzeltje Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Geplaatst: 19 juli 2005 Waar is de ingang :rolleyes:EDIT: In is 70% gnoeg? Je moest daar ergens bij het vliegveld erop kunnen rijden. Alleen weet ik het allemaal niet zo goed meer, omdat het lang is geleden dat ik het heb gespeeld. Ik ga hem binnenkort wel weer spelen op de PS2. Ik moet hem eerst kopen. Reageren
bjorn13 Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 srry maar ik wist niet waar ik dit moest zeten! Ik wil vragen.. ik heb heb 87 % op need for speed ik kraag een sms dat ik de game heb uitgespeeld.maar ik ik heb nog maar 87 % dus wie weet hoe dit komt en ik moet nog 1 tijdschrift winnen STOND bij stats dus kan iemand mijn helpen? Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 srry maar ik wist niet waar ik dit moest zeten! Beste Bjorn. Ik heb jou topic even Samengevoegt met een andere topic. En ze gaan over de zelfde onderwerpen. Ik zelf kan je helaas niet helpen. Misschien moet je ergens nog geheime race's houden? Of je auto tot een bepaalde waarde tunen en als je die waarde hebt gehaald dat je dan weer word gebeld. Reageren
bjorn13 Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 (bewerkt) dat weet ik maar ik heb tot 87 % gespeeld en ze zegt dat ik de game heb uitgespeeld en mijn auto rating is is 10%op10% heel raar PS: dit vraag ik dan ook maar even... de laatste auto die ik heb gekregen is een subaru impriza... maar komen er nog meer auto's bij of waren ze dat? Bewerkt: 11 augustus 2005 door bjorn13 Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 dat weet ik maar ik heb tot 87 % gespeeld en ze zegt dat ik de game heb uitgespeeld en mijn auto rating is is 10%op10% heel raar PS: dit vraag ik dan ook maar even... de laatste auto die ik heb gekregen is een subaru impriza... maar komen er nog meer auto's bij of waren ze dat? De Subaru Impreza was de laatste die je kreeg volgens mij. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.