Jump to content

een foto met Katie Zhan en zijn vader


Barcelona

Recommended Posts

Dat schilderij zie je wel eens vaker in huizen hangen. Anders

zou R* een heleboel schilderijen moeten maken voor in

al die huizen. Geen idee of het een EE is

ik dacht het niet ik heb alleen die foto in dat huis gezien en ik kan het weten ens je me niet gelooft moet je maar zoeken of er nog meer schilderijen hangen van katie en nog met rockstargames hoeft niet elk huis schilderijen hangen maar ik vind het wel grappig die schilderij met katie en je ziet achter hun een school

Link to comment
Delen op andere websites

mischien is het kathie die juist was afgestudeerd of zo?

Eh... Ik snap dit niet helemaal ? Hoe kom je er bij dat ze is afgestudeerd ?

Het is denk gewoon een schilderij voor de versiering, anders is het zo saai daar binnen. Ik blijf er bij dat het geen easter egg is.

Koos.

Bewerkt: door Cool Hand
Link to comment
Delen op andere websites

mischien is het kathie die juist was afgestudeerd of zo?

Eh... Ik snap dit niet helemaal ? Hoe kom je er bij dat ze is afgestudeerd ?

Het is denk gewoon een schilderij voor de versiering, anders is het zo saai daar binnen. Ik blijf er bij dat het geen easter egg is.

Koos.

natuurlijk is het geen easter egg maar ze staat achter een school zo ik denk dat ze is afgestudeerd ik hoop dat ik dat ook snel ben :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Katie Zahn en haar vader..

wel leuk gevonden, maar is geen easteregg denk ik

ze moeten hun schilderijen toch ergens stoppen lijkt me zo? daarmee bedoel ik dus R*

rockstargames hoeft schiderij over katie te maken tenzij hun dat voor de grap doen dus ik denk dat het een easteregg is.

Bewerkt: door Barcelona
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Volgens mij hangen er idd in meerdere huizen deze foto's.. of niet?

en wie zegt trouwens dat het haar vader is?

er hangen niet zo fotos' hoor als die van katie want er hangen alleen maar fotos' van bossen en van autos' ik heb alleen die foto gezien in een huis in muholland en ik wist toch ook niet gelijk dat het haar vader is en als ik goed kijk zie ik achter een school die in lasventuras is.

Bewerkt: door Barcelona
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...