Jump to content

Polygons verwijderen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb een object en het bevat 2970 ploygons, kan ik deze verminderen, of kan dat niet

En dan nog een 2e vraag, hoe krijg ik verschillende delen getextuurd, dus de flat ramen texture, en de stope straat texture, moest je hiervoor ook polygons selecteren

mijn object:

post-46-1123771920.jpg

Bewerkt: door Big Bear
Geplaatst:

Met de "backspace" kun je poly´s een voor een of meerdere tegelijk verwijderen, Let op Soms wordt je object daardoor niet bruikbaar meer, ;) , dus aleen de onnodige verwijderen.

Bradley H.

Geplaatst:

je polygonen zijn vierhoekig , render engine in GTA accepteert alleen 3 hoekige polygonen... want 3 hoekige polygonen worden sneller berekent.

je object bevat 6 maal zoveel polygonen dan dat je nodig hebt , met triangulation operatie worden je vierhoekige polygonen verdubbelt.

je hebt meer polygonen dan dat je nu nodig hebt... en het word verdubbelt op den duur door triangulation operatie,.

Geplaatst:

ik had ze verijderd, maar mijn object was naar de maan, door het deleten, maar nu wil ik iets vragen:

Ik wil voor men object gaan extruden, maar daarvoor verdubbel ik mijn segments, zodat het er mooi uit ziet,maar hierdoor krijg ik veel poly's, kan ik dan de segments, trug naar gewoon gebruik zetten, maar wel zo dat het geextrude deel goed blijf

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...