Big-Bear Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 (bewerkt) Ik heb een object en het bevat 2970 ploygons, kan ik deze verminderen, of kan dat niet En dan nog een 2e vraag, hoe krijg ik verschillende delen getextuurd, dus de flat ramen texture, en de stope straat texture, moest je hiervoor ook polygons selecteren mijn object: Bewerkt: 11 augustus 2005 door Big Bear Reageren
Bradley H. Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 Met de "backspace" kun je poly´s een voor een of meerdere tegelijk verwijderen, Let op Soms wordt je object daardoor niet bruikbaar meer, , dus aleen de onnodige verwijderen. Bradley H. Reageren
KOXINGA Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 je polygonen zijn vierhoekig , render engine in GTA accepteert alleen 3 hoekige polygonen... want 3 hoekige polygonen worden sneller berekent. je object bevat 6 maal zoveel polygonen dan dat je nodig hebt , met triangulation operatie worden je vierhoekige polygonen verdubbelt. je hebt meer polygonen dan dat je nu nodig hebt... en het word verdubbelt op den duur door triangulation operatie,. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 13 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 ik had ze verijderd, maar mijn object was naar de maan, door het deleten, maar nu wil ik iets vragen: Ik wil voor men object gaan extruden, maar daarvoor verdubbel ik mijn segments, zodat het er mooi uit ziet,maar hierdoor krijg ik veel poly's, kan ik dan de segments, trug naar gewoon gebruik zetten, maar wel zo dat het geextrude deel goed blijf Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.