tom89 Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 gisterennamiddag speelde ik doodnormaal 2 uurtjes san andreas, ik save mijn spel, 's avonds wil ik nog efkes spelen en hetgeen ik gesaved heb is weg! Ik zat wel nog maar in san fierro maar toch, nu heb ik geen goesting om helemaal opnieuw te beginnen, heeft iemand hier een reden of mss zelfs een oplossing voor? Reageren
MarcN Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 Dus je hebt wat je die middag voordat je begon te spelen, op die plek waar je nu weer begint? Dan heb je gewoon iets verkeerds gedaan met het spelen, anders kan dat toch niet. Reageren
Synchro Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 Kijk hier is : Hier Dan download naar jou keuze dan zet hem in , Documenten ----> Sanandreas User Files. Reageren
Freestyle Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 Heb jij PC, PS2? Maar ook, ik doe altijd als hij het heeft opgeslagen, nog even op oke drukken, weet niet waarom. Ik denk dat je was iets te snel was met afsluiten . Reageren
V1s1on Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 mischien is je spel weg door overmatig te cheaten ! grtz. Reageren
gta_player Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 denk dat dat er niks mee te maken heeft ik heb 678 keer gecheat (wel een beetje veel )en heb geen problemen gehad Reageren
Tha CheatMaster Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 Ik denk gewoon een bug of net zoals Freestyle zei je het spel te snel hebt afgesloten. Reageren
Tjerk Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 mischien heb je hem niet opgeslagen maar delete, kan maar zo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.