justus3000 Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2005 De laatste tijd heb ik als ik gta vice city speel dat het spel heel langzaam verloopt dat het niet vloeiend loopt maar echt blokkerig. Voorheen was dit niet zo! Weet iemand hoe dit kan? Heb ik een patch ofzo nodig? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2005 Waarschijnlijk een simpel gevalletje van teveel rotzooi op je PC, ruim op, defragmenteer, gooi weg en haal er een bezem doorheen en het is verholpen. Overigens zou ik de patch niet downloaden, aangezien in heel veel gevallen de patch alleen maar tegen werkte. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferre Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2005 Bij mij isst dat wel een sneel PC hebben en dattie soms iets te snel laad. Dan zien het spel er heel simpel uit; geen stoepranden, bomen enz. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.