unreal Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 (bewerkt) hallo ik heb een paar omgebouwde wagens en die wou ik graag laten zien ze heten strecht en faggio weet ke had wel gelijk had foutje sorry slotje Bewerkt: 12 augustus 2005 door gtawilco Reageren
Wauzie Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 Ze zijn wel leuk, maar waarom open je er een topic voor? Reageren
unreal Geplaatst: 12 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 ik wou ze gewoon laten zien is er al een omgebouwde topic dan? Reageren
burpicane Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 ik vind ze erg lelijk Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 Ze zijn niet eens van jou! Je kunt ze gewoon downloaden op Internet! Als je op Google kijkt voor afbeeldingen van GTA etc. kom je die Fagio tegen. Dus die zijn (denk ik) niet van hem. ------------- DaddyPimp Reageren
Big-Bear Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 Indeardaad, ze zijn niet zelf gemaakt, ik heb ze allang gezien, op google, vind dat erg nep Reageren
unreal Geplaatst: 12 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 (bewerkt) sdorry je had gelijk zoals ik bonven had staan er hoorde te staan wat vinden jullie van deze omgebouwde wagens niet wat vinden jullie van mijn omgebouwde wagens:D sorry Bewerkt: 12 augustus 2005 door gtawilco Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 Volgens mij was het geen foutje... Maar wilde je effetjes de blits maken met die auto's ------------- DaddyPimp Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.