steefleoon Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 Hoe moet je cheats invoeren bij gta 3 Reageren
Little Mister Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 Dit is het GTA:SA forum.. Maargoed.. heb je het op de PC of PS? Maar je moet gewoon de cheat wat er staat intikken en kijken wat er gebeurd. Reageren
Cool Hand Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 Alvast welkom op het forum ! Wil je cheats gebruiken ? Gewoon intikken. Er staat na dat je het ingetypt hebt "Cheat activated" en dan zou het dus moeten werken. Als je de Cheat nogmaals invoert staat er "Cheat deactivated" De cheat word dan zegmaar uitgezet. Dit staat inderdaad wel in het verkeerde forum, maar je bent nieuw, had je misschien ook niet kunnen weten. Om het spits af te bijten zal ik je ook verwijzen naar de Zoekfuctie Deze vind je bovenaan genaamd "Zoekfunctie" of "Search". Als je het hebt aangeklikt kan je dingen invoeren die je wilt weten, waar dus topics over zijn. Eigenlijk kan je de vraag die jij dan zou willen stellen vinden. Nog veel plezier op het forum Koos. Reageren
GTA_addict Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 Hier wat cheat sites voor GTA 3: * klik* *klik* voor ps2: *klik* *klik* Reageren
Freestyle Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 Er staat na dat je het ingetypt hebt "Cheat activated" en dan zou het dus moeten werken. Als je de Cheat nogmaals invoert staat er "Cheat deactivated". Dat klopt maar half, soms bijv. bij wapens, komt het er bij. Of Auto cheats, als je dingen kan gebruiken (vastpakken, rijden etc.) en nog eens code in voert, dan komen er over het algemeen meer bij. P.S. Ik weet niet zeker of we hier over door mogen gaan. hij heeft het of GTAIII en dit is het SA General.. Reageren
V1s1on Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 probeer spel eens zonder cheats ... ach ik vind ze lame vooral healt ammo en 250.000$ een auto of hydra cheat cva :'D grtz. Reageren
Freestyle Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 probeer spel eens zonder cheats ... ach ik vind ze lame vooral healt ammo en 250.000$ een auto of hydra cheat cva :'D grtz. Als hij vraagt, hoe moet je cheats invoeren, is probeer het eens zonder niet zo'n goed antwoord . Reageren
Ewoud Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 Zie http://www.gtagames.nl: GTA 3 cheats Verplaatst naar gta3 Reageren
aritjuh Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 gewoon intypen tijdens het spelen van het spel... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.