Tim Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 (bewerkt) (3ds max) Ik heb een stukje van mijn model geselecteert, en daar een texture aan toegevoegt.Alleen daarna word heel mijn model grijs, en kan ik de textuur met behulp van uvw mappen niet meer aanpassen. en dan zit ik dus met een probleem, want ik kan geen deuren in mijn model zetten, en anders heb je geen mooi model.het kan er aan liggen dat de polys te dicht op elkaar zitten, maar dat kan niet, en als dat wel zo is, dan kan ik het niet in tfovc zetten omdat dekavels op het eiland dan te groot worden (het eiland van tfovc) Ik heb wel gewoon alles gedaan wat je moet doen, om een model in 3ds max te texturen en op de juiste knopjes gedrukt, de textuur van de deur zie ik gewoon wel uitvergroot een stukje, dat kan ik niet meer aanpassen Bewerkt: 11 augustus 2005 door Tim Reageren
Wauzie Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 Hier moet je klikken: En jij wilt natuurlijk dat alleen het geselecteerde gebied die textuur krijgt, maar de hele model krijgt die. Dit probleem heb ik zelf ook, dus doe ik dit: -Ga naar Editable Poly en selecteer een aantal vlakken -Scrol omlaag in de lijst van Editable Poly en klik op Detach en je maakt zo je object los van het hoofdobject, zodat je die wel goed kan texturen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.