killerfist Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 ik heb een eigen reclame bord gemaakt die stond in billbrd01_lan.txd maar als ik hem save en weer in img tool zet kan ik hem nergens vinden Reageren
gnatyx Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 uhm bij invoegenm met img tool, altijd maar 1 file per keer added, ook nadat je klaar bent archive rebuilden, khoop dat je zo veder komt Reageren
killerfist Geplaatst: 11 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 uhm bij invoegenm met img tool, altijd maar 1 file per keer added, ook nadat je klaar bent archive rebuilden, khoop dat je zo veder komt dat heb ik ook gedaan en heb het meerdere keren geprobeerd Reageren
Big-Bear Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 Gnatyx, je zegt het helemaal fout, je moet hem ook niet adden, maar de orginele met de neiuwe replacen, en meestal helpt het wel eens omniet op "Revuild Archive" te klikken, ik heb dat met mijn SA Reageren
killerfist Geplaatst: 12 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 (bewerkt) Ik heb het bestand homies_2 uit billbrd01_lan.txd veranderd en gesaved in txd workshop en weer terug gezet in img tool en hij doet het nog steeds niet. ik kan em nergens vinden ik heb overal gezocht en niet gevonden Bewerkt: 12 augustus 2005 door killerfist Reageren
hiphopmodders Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Ik heb ook geprobeert dat billbord te veranderen tegen over het sieken huis.. Toevallig.. En toevallig deed hij het ook niet.. pleas help Reageren
Jorge_F Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 (bewerkt) Ik heb ook geprobeert dat billbord te veranderen tegen over het sieken huis.. Toevallig.. En toevallig deed hij het ook niet.. pleas help Je hebt waarschijnlijk gewoon de verkeerde txd gepakt . Het kan niet zijn dat hij het niet doet als je er zeker van bent dat je alles goed hebt gedaan . Bewerkt: 17 augustus 2005 door Jorge_F Reageren
hiphopmodders Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Ben ik ook niet hij doet het ook niet maar ik heb alle billboard textures sitten veranderen naar die en:puh: en ksei nog nergens mijn logo Reageren
Big-Bear Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Replacen jullie hem wel, ik denk dat jullie op add drukken, dan zie je hem inderdaad niet Het kan ook wel eesn helpen om niet op "rebuild archive" te klikken Reageren
hiphopmodders Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Nop ik replace hem..! en ikheb niet op rebuild archive gedrukt.. Moest dat dan als je iets wilt veranderen:P? Reageren
killerfist Geplaatst: 17 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 (bewerkt) ik replace em wel en druk op rebuild archive maar doet het niet ik probeer het een keer zonder werkt niet Bewerkt: 17 augustus 2005 door killerfist Reageren
hiphopmodders Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 yippiej:D bij mij is het gelukt:) Maar op een andre plaats dan ik had verwacht.. Kheb alle bilborden die ik kon veranderren naar mijn billbord en rplace zonder rebuild archive.. die van mij staan bij dat hele hoge gebouw.. waar de paruchuut boven op is te vinden.. op het eerste eiland piehs Reageren
killerfist Geplaatst: 17 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 yippiej:Dbij mij is het gelukt:) Maar op een andre plaats dan ik had verwacht.. Kheb alle bilborden die ik kon veranderren naar mijn billbord en rplace zonder rebuild archive.. die van mij staan bij dat hele hoge gebouw.. waar de paruchuut boven op is te vinden.. op het eerste eiland piehs welke bestand heb jij gebruikt ??? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.