Matiscus Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 Ik heb zo vanmiddag zitten nadenken. Ik vroeg me af of je geen race circuit in san andreas kon krijgen. Dus ik wil graag men gedachten uitwerken. daarvoor heb ik mensen nodig die me willen helpen. Ik heb nodig Iemand die kan modellen Iemand die goed kan texturen Iemand die het naar sa type kan brengen. (zodat het in gta sa gaat) (er mogen er meer dan 1 zijn hoor bv 3 die texturen enz....) Wie me graag wil helpen PM Me met je email adres. Sonny yoshi is al iemand die wil helpen texturen. Reageren
gangster28 Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 ik vind het wel een cool idee maar kan je niet beter wachten tot de moo-mapper voor sa uit is? ps ik wil best helpen met moddelen. Reageren
Matiscus Geplaatst: 11 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 (bewerkt) ik vind het wel een cool idee maar kan je niet beter wachten tot de moo-mapper voor sa uit is?ps ik wil best helpen met moddelen. ja... Maar we kunnen al de dff's maken he. Wat kun je allemaal? Bewerkt: 11 augustus 2005 door Matiscus Reageren
gangster28 Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 moet je ff in de pp2 van gti kijken. Reageren
Matiscus Geplaatst: 11 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 moet je ff in de pp2 van gti kijken. oke aangenomen :p:p ben nu bezig met rechte baan vzn het race ciruit voeg me even toe op msn pm me je email adres. Reageren
Wauzie Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 Het is vast moeilijk om met zijn 2e een grote racemod te maken, misschien is het een idee om GTI te joinen? (Gangster28, ik weet dat je al lid bent) Reageren
Matiscus Geplaatst: 12 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 (bewerkt) Het is vast moeilijk om met zijn 2e een grote racemod te maken, misschien is het een idee om GTI te joinen? (Gangster28, ik weet dat je al lid bent) Ja zou nog plezant zijn zo een race mod in gti. We zullen het afmaken en dan sturen naar je. en je kan er dan met doen wat je wil. En als ik in het team mag van gti wil ik mijn idee en mod wel afstaan. Bewerkt: 12 augustus 2005 door Matiscus Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 Het is vast moeilijk om met zijn 2e een grote racemod te maken, misschien is het een idee om GTI te joinen? (Gangster28, ik weet dat je al lid bent) Ja zou nog plezant zijn zo een race mod in gti. We zullen het afmaken en dan sturen naar je. en je kan er dan met doen wat je wil. Er zit volgens mij al een Racetrack in GTI... Reageren
Matiscus Geplaatst: 12 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 (bewerkt) Wauzie is 1 ervan. Ik denk wel dat hij dat weet of niet of er racetracks zijn in gti. Wil je anders niet helpen wauzie? Als je het goed vind PM me je adres. EDIT: Eventjes meer uitleg over de mod. Er gaan 2 soorten zijn een rallybaan en een F1 Racebaan. En normaal word het een eilandje. (Of het in GTI Komt is nog niet zeker daar moet ik wauzie nog is over spreken. Maar het zal er zeker komen. Hier zijn al een paar screenshots van de rally baan: (het is wel nog niet af het is maar het begin) Foto1 Foto2 Foto3 Foto4 Foto5 Voilà screenshots van de rallybaan. Van de F1 Baan zal ik direct wel foto's posten. Graag meningen Bewerkt: 12 augustus 2005 door Matiscus Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 (bewerkt) Hij wordt mooi Matiscus! Als je nog hulp nodig hebt, moet je bij mij zijn hé! B.T.W. Geef ik me op als Modeller... Alleen dan moet iemand anders ze wel in SA zetten, want dat lukt me nog niet echt... ------------- DaddyPimp Bewerkt: 16 augustus 2005 door DaddyPimp Reageren
Matiscus Geplaatst: 16 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 (bewerkt) oke maar de mod is al veel veranderd. Maar het ziet er goed uit. Ik wou dat we het konden maken en dan aan wauzie geven voor in het grote project GTI. Maar daar zullen we nog wel is overbabbelen. Je bent aangenomen We hebben nu nog toestemming nodig van verschillende auto's mods om te verwerken in onze mod En we hebben nog iemand nodig die het in sa krijgt. Dan is het compleet Bewerkt: 16 augustus 2005 door Matiscus Reageren
gangster28 Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 oke maar de mod is al veel veranderd. Maar het ziet er goed uit. Ik wou dat we het konden maken en dan aan wauzie geven voor in het grote project GTI. Maar daar zullen we nog wel is overbabbelen. Je bent aangenomen We hebben nu nog toestemming nodig van verschillende auto's mods om te verwerken in onze mod En we hebben nog iemand nodig die het in sa krijgt. Dan is het compleet we kunnen het beste op de moo mapper wachten. nog wat screens. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.