Young_Buck Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 wat denken jullie van de nieuwe cd van tony yayo genaamd: 'Thoughts of a Predicate Felon' my lijkt het wel een rlxte cd tony yayo heeft zeker een dope stem dus ik verwacht er wel veel van.
Freestyle Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 Ik ken Young Buck zijn muziek niet, hij zat toch in G-Unit?
Young_Buck Geplaatst: 12 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 ja young buck zit in G-Unit maar de cd Thoughts of a Predicate Felon is van tony yayo ik weet niet of je hem kent...
DaddyPimp Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 Yayo = Ik verwacht zeker veel van zijn nieuwe album!
Slimm Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Eerst even lezen of hij goed is, als het album wat is dan haal ik hem misschien Maar ik vind niet al zijn liedjes goed, Young Buck!
Young_Buck Geplaatst: 15 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 whaha iedereen eigen smaak he ik vind hem en young buck wel het vetste van G-unit
Gino Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Ik verwacht er niet zo veel van vind persoonlijk 50 cent beter ik vind Yayo niet zo'n goeie rap stem hebben Dus ik denk niet dat ik de moeite ga doen om hem te downloaden
Trax Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 (bewerkt) Schreeuwlelijk met kutmuziek .. Die Tony Gayo mogen ze weer opsluiten van mij, bespaart de wereld weer een kutgeluid GGG GGG G-UNOT Bewerkt: 17 augustus 2005 door Se7en
Slimm Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 Ik heb de CD trouwens, ik vind hem aardig geslaagd.. Door de Intro word je al snel in een gevangenis sfeer gebracht, waarna het een hard nummer over moord begint, een van mijn favorieten Verder zijn er nog wat leuke liedjes met goede beats, jammer dat de tekst daar overal een beetje hetzelfde is. Het is dus een beetje Gangsta en R&B bij elkaar, wat opzich best wel geslaagd is
60 Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 ggggg-unit!!!!!!!!!!!!!!!!!! tony-yayo is suprrr young buck is suprrr lloyd banks is suprrr 50 cent is suprrr ma$e = suprrr mobb deep = suprrr met andere woorden rap is da bomb dus tony yayo ook!!!!!!!!!!
RobertSA Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Schreeuwlelijk met kutmuziek ..Die Tony Gayo mogen ze weer opsluiten van mij, bespaart de wereld weer een kutgeluid GGG GGG G-UNOT Inderdaad. Tony Yayo is echt een sukkel, G-Unot!! The Game moet je hebben...
Yohan Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Mensen doe me een lol en begin nou niet weer zo'n G-Unot beef in dit topic... Ik vind Tony Yayo echt een rot stem hebben, verwacht dus geen wonderen van dit album..
Arjen Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Zal vast wel gesloten worden als je ziet dat 60-cent een topic van 1½ jaar oud bumpt.
Dizzee Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 60-cent, je mag gerust een topic bumpen maar doe dat dan met een nuttige post. Dit topic gaat over de cd van Tony Yayo, dan moet je niet over de persoon zelf beginnen, g-unit of over wie dan ook. Dit topic is trouwens een jaar en een half oud, echt nieuw is die cd niet meer.
Recommended Posts