Jorge_F Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Ontzettend mooi gemaakt Mad Dogg. Je raakt hier al aardig goed in zo te zien . Ga zo door 8.5/10 Reageren
Matiscus Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Heel schoon. 8.9/10 Vind ze echt niet lelijk als ze on komen ga ik zeker ze downloaden. Ga trouwens zo door. Reageren
Achille Geplaatst: 14 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Bedankt allemaal ben nu met GTI bezig moet je daar maar kijken bij [OVR]Paintjobs daar staan er nog meer van mij Reageren
Krid Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 Ik geef hem een 9, maar waar kan ik hem downloaden?? Reageren
Achille Geplaatst: 18 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2005 ik zal um morgen uploaden ok? Reageren
Wiepie Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 Mooi gemaakt, ik geef je een 8! Reageren
Dieselrick Geplaatst: 26 september 2005 Rapport Geplaatst: 26 september 2005 Hallo mensen! Dit is mijn derde paintjob in 3 dagen!! Ik wil graag dat dit gerate wordt 1/10 alvast Bedankt!! Het is cker wel een vette mod alleen wat er mooier had mee geleken als je de egte sponsers van de auto-tuners erbij zou zetten : Sparco , Nos weetje wel Verders is het een dikke 9 waard Reageren
Achille Geplaatst: 26 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2005 jammer dat het niet kan he alleen bij die sticker op het raam. Reageren
PuCky.Xnl Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Hey mad dogg ik snap niet precies hoe het werkt met een paintjob maken, ik snap het werken met het platte plaatje niet, kan je me uitleggen wat wat is? Reageren
Achille Geplaatst: 8 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 @Dieselrick,, kijk,, dat witte kan je niet veranderen helaas.. kan geen Sparco of Nos of Pirelli op ofzo.. @Pucky,, dat plaatje dat ik daar laat zien het middenstuk en het onderstuk,, middenstuk is de boven kant, je moet gewoon zien alsof de auto horizontaal staat dan zet je er wat plaatjes op en dan wordt het zo over de auto heen gezet.. en het bovenste stuk :rechtsboven = RaamSticker en :linksboven = Plaatje op de achterkant maar je kan beter eerst oefenen dusja Ik ben Mad Dogg heb me naam laten veranderen Reageren
PuCky.Xnl Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 (bewerkt) Nou hier m'n eerste prject Kweet niej wat et is maar heb maar wat gedaan Bewerkt: 9 oktober 2005 door Pucky Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 Hij is goed gelukt voor je eerste paintjob! Wanneer ga je hem uploaden op GTAGames? Reageren
Achille Geplaatst: 9 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 ziet er best wel leuk uit hoor maar verklein je plaatje aub ff.. Reageren
PuCky.Xnl Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 @Achilles: Hoegroot max? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.