PuCky.Xnl Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 Hij is nu 600x600, marre zou je me een thema kunnen geven dan gaak daar een paintjob over make, heb ik wat te doen Reageren
Achille Geplaatst: 9 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 pff doe import Tuners look ofzoiets, met vlammen aan de zijkant en logos op de motorkap enzo. en op het dak wrede vlammen en achterkan dat daar staat NOS ofzoiets Reageren
PuCky.Xnl Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 (bewerkt) @Daddypimp hoe kan ik ehm uploade op gtagames.nl? Bewerkt: 9 oktober 2005 door Pucky Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 @Daddypimp hoe kan ik ehm uploade op gtagames.nl? Gewoon inloggen op GTAGames.nl, en dan druk je op 'Contact' en dan op 'Zend Review In' en dan zie je het vanzelf wel Reageren
PuCky.Xnl Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 Ik kan ehm nog niej toevoege want de paintjob staat nog niet online Reageren
Achille Geplaatst: 9 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 je moet um ook uploaden via je pc vanaf daar niet eerst online zetten ofzo,, je moet wel een duidelijke readme en plaatje van die auto doen,, en dit in je eigen topic doen want je spamt in de mijne... Reageren
Thundersoldier Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 als ik een wagen uit img tool wil extracten wordt het ene vandre vice txd bestand Reageren
Flame^ Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 als ik een wagen uit img tool wil extracten wordt het ene vandre vice txd bestand Onderaan in de TXD workshop, kan je kiezen voor welk spel de textures zijn bedoeld (Zie ook bijlage) . Deze zet je op SA en dan moeten ze het doen. Reageren
Thundersoldier Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 owjah nu zie ik het THX Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.