Jump to content

Screenshots uit Gameinformer!

Recommended Posts

Geplaatst:

tja,ik heb ze wel van die site dus neem ik aan dat ze echt zijn!

ik verlang nu ckerste weten naar san andreas!!!!!!!!!!!!!

nu veel screenshots gezien te hebben wil ik die game!!!!!!!!!!

dus maar misschien moeten de experts maar zeggen of ze fake zijn(ik denk het niet hoor)

Geplaatst:

Op die tweede zie je op de achtergrond een auto met een duoane aan de kofferbak hangen. Daar is al een screen van gemaakt. (Zie de screenshots van gtagames.nl).

Geplaatst:

Deze zien er wel echt uit ja en dat van vinewood is ook echt want dat is gta san andreas z'n hollywood.

Geplaatst:

ja tuurlijk zijn ze echt je ziet het aan de deuk in de deur je ziet gewoon dat het door rockstar is gemaakt :D ze zien er inderdaad goed uit

Geplaatst:

ja dat is een esperanto en die andere is die voodoo van vc en die ene waar da mannetje achter hangt heb je ook in vc geloof ik die policecar is wel vet lijkt veel op een chevrolet

Geplaatst:

als je goed kijkt zie je op CJ's jasje het logo van rockstar! mensen er is 1 secret bekent!!!!!!!

Geplaatst:
als je goed kijkt zie je op CJ's jasje het logo van rockstar! mensen er is 1 secret bekent!!!!!!!

Mwoa.. Dat noem ik niet echt een secret. Het is gewoon een leuk ideetje van Rockstar Games.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...