Jump to content

Screenshots uit Gameinformer!


liltuner

Recommended Posts

Mensen, ik ben genoodzaakt dit topic te sluiten wegens illegale informatie. <_<

Denk na! Deze plaatjes komen uit de Gameinformer van August 2004, die pas op 24 Juli uitkomt. :angry:

DIT MAG HIER NOG HELEMAAL NIET STAAN! ALS IEMAND GTAGAMES.NL NU OPGEEFT AAN GAMEINFORMER KUNNEN ZE DEZE SITE SLUITEN! :ph34r:

(Kijk dan op de echte site als je me niet gelooft, er wordt nog voor de July-Edition gepromoot.)

Voor meer informatie stuur je maar een PB naar me toe.

-------

Sorry voor mijn (wat gebrande) reactie. Als je dit op je eigen site post, zal er waarschijnlijk niet veel gebeuren, maar fans snappen niet dat GTA fansites met zulke dingen erg in de problemen kunnen komen. Zorg er dus voor dat je je loppie gebruikt bij het plaatsen van screenshots. Of ze verwijderd moeten worden is niet aan mij.

Link to comment
Delen op andere websites

luister eens,kan ik er wat aan doen dat er een GOEIE duitse site is met screenshots die LEGAAL zijn??

nee dus!

als het illigaal was,waarom staat het dan op heel veel duitse en engelse sites? hmmmmm????????

Link to comment
Delen op andere websites

Chironu heeft hier wel gelijk in.

Deze editie van Game Informer is officieel nog niet uit.

Maar omdat het op zoveel andere Duitse en ook Engelse sites staat, vind ik dat het in het forum nog wel kan blijven staan. Ik zal kijken of ze ook op GTAgames.nl kunnen komen.

Hier later meer over..

Link to comment
Delen op andere websites

De screenshots zijn officieel nog niet bekend en je mag ze daarom niet hosten.

Je mag wel een link geven naar de plaats waar het op het Internet staat, dat heb ik ook. GameInformer klaagt nogal graag mensen aan (in het verleden gebeurd bij enkele GTA sites), dus ik raad je aan de plaatjes niet op je eigen server te zetten.

Enkele GTA sites hebben dit wel, maar die krijgen ook echt problemen als GameInformer hier achterkomt.

Link to comment
Delen op andere websites

maar er zijn ook illegale sites,die krijgen toch geen problemen?

en trouwens,als er ook maar één keer screens op het internet worden gezet zijn die de volgende dag al de hele wereld rondgegaan en heeft iedereen ze al op zijn pc staan,en gameinformer weet dat ook dus er zal niet veel tegen te doen zijn :(

[Chironu]

Jij hebt duidelijk nooit het verhaal van Edge gehoord. Bij Edge magazine hadden ze dat ook gedaan. Zoveel boetes dat ze het blad moesten afkappen. Nu hebben ze wel weer nieuwe bazen, maar toch. Ik heb liever dat GTAgames blijft.

Link to comment
Delen op andere websites

hmm,kijk ze hebben wel gelijk het zijn mooie screens maar kijk als we er gezeik mee krijgen is het ook niet leuk want we vinden gtagames.nl toch fucking goed?

we willen toch niet dat gtagames.nl weggaat???

dus moderators ik hoop dat dit topic mag blijven en pas als de uitgave van gameinformer officieel uit is, mogen de screenshots dan op de site geplaatst worden?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
luister eens,kan ik er wat aan doen dat er een GOEIE duitse site is met screenshots die LEGAAL zijn??

nee dus!

als het illigaal was,waarom staat het dan op heel veel duitse en engelse sites? hmmmmm????????

heey hij doet ook maar gewoon wat hij moet doen, doe ff nie zo aangebrandhij geeft jou tog de sguld niet? hij zegt alleen dat het eigenlijk niet mag,...

Link to comment
Delen op andere websites

!!!.Als ik zo die plaatjes bekijk dan is een vergelijking met een ''Cappucino Deluxe Royale'' niet mistaand (om maar even te vergelijken met goede koffie).

En lekker veel oude Amerikaanse sloepen en Pick-ups + De giga-GTA Gameplay;

Mjammie, ik ga smullen van dit spel!

Bewerkt: door Melchior
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...