Jump to content

NRG-500 Challenge

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hey gasten ik ben nu op ong. 88 % en heb alleen nog maar wat extra missies te doen zoals courier, en dus ook deze NRG-500 Challenge.

Maar het lukt met echt niet om deze missie uit te spelen dus heeft iemand nog hints/ tips waarmee het wat makkelijker gaat?

EDit: ik speel het spel zonder cheats

Bewerkt: door Mooner

Ik zou zeggen blijven proberen en Beetje tegensturen deed ik en kan geen kwaad en lange afstand voor de hogere

Bewerkt: door Bartjex88
Geplaatst:

Ken je deze missie wel??

het is de bedoeling dat je van die "corona's" pakt in een leegstaande bootsluis,

ik zie dan niet in hoe je daar binnenbochten kan maken, maar toch bedankt.. :?

Geplaatst:

Mij lukt deze ook niet, ik krijg er telkens één niet te pakken, toch kan ik je wel een stel tips geven:

Pak eerst al de makkelijkste, ga naar beneden en pak al de corona's op de grond en die je kunt pakken door gewoon te rijden (niet te springen), als je dat gedaan hebt moet je degene pakken die het hoogste zit van alleemaal, in het midden, dan sta je op de grond en moet je de 3 daar pakken, als je die hebt, heb je ongeveer een 1:20 aan tijd, dan moet je de rest (proberen) te pakken, dit lukt mij ook niet.

Geplaatst:

Dit vind ik persoonlijk een van de meest vervelende missies in het hele spel. De tips van Baffie zou ik zeker opvolgen, dus eerst alle makkelijke pakken en dan de rest.

Daarnaast kan ik nog adviseren om niet te gehaast alle corona's proberen te halen. Ik heb het gehaald door telkens mijn motor recht uit te lijnen voor de corona's zodat ik niet meer hoef te sturen op het laatste moment. Als je dit te gehaast doet ga je scheef en mis je je doel.

Sommige corona's moet je gewoon een aantal keer proberen (de hele tijd concentreren op 1tje dus), op een gegeven moment weet je precies onder welke hoek en welke snelheid je moet aankomen om hem te halen.

Tot slot: als je het niet hebt gehaald en de motor staat er niet meer kun je de motor waar je op zit op dezelfde plek parkeren als waar ie normaal staat. Als je afstapt en weer opstapt kun je meteen weer beginnen aan de challenge

Succes ermee allemaal en vergeet niet: Oefening baart kunst :)

Ik heb het Playstation codeboek special voor Gta: San Andreas en daar staat bij:

Je kunt de motorfiets NRG-500 vinden bij een

aantal scheepscontainers bij de lege haven.

Spring erop om de missie te beginnen. Zoals bij

de BMW Challenge moet je alle rode ringen bin-

nen een bepaalde tijd verzamelen. Je begint met

tien seconden, maar krijgt voor elke ring tien

seconden extra. Net als op de BMX-fiets ga je

eerst voor de makkelijke ringen. Om de hogere

ringen te pakken, ga je de schuine muren op.

Niet makkelijk, maar met een beetje behoorllijke

Bike Skill blijf je wel op je motor zitten. ;)

Bewerkt: door gertjeu

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...