unreal Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 Hoi ik las op een site dat je ook je snelheid van een faggio of een andere wagen kan aanpassen alleen vroeg ik me af hoe want ik heb de faggio omgebouwd tot een scooter en nu loopt ie nog sloom dus wil ik hem opvoeren zeg maar waar kan je dat doen Reageren
Ewoud Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 Dit is eerder iets voor modding hulp. Moved. Reageren
unreal Geplaatst: 12 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 uh oke maar exabyte weet jij hoe dat moet? Reageren
Matiscus Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 uh oke maar exabyte weet jij hoe dat moet? Ga eens naar de Master tutorial daar kan je zeker wel info vinden heb ook al auto's verrapt enzo. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 Je moet de handling.cfg aanpassen, dat staat in de master tuturoial list en op gtamodding.nl Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.