Ice Cold Killa Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 (bewerkt) Ik kreeg dit idee toen ik bezig met een gebouw andere textures te geven. Zo moet het gaan: Je verandert de textures van een gebouw (maakt niet uit welke) en je zet de screenshots (voor en na) hier, dan moeten tenminste 5 leden een cijfer geven en dan komt de volgende gebouw van een ander lid. Als je een TXD niet kan vinden kijk dan even in de GTA SA Textures Lijst (Klik) Let op: Vergeet geen back-up te maken van GTA3.IMG of van GTA_INT.IMG Ik hoop dat iedereen leuk meedoet en er niemand spamt PS: Kan iemand dit topic naar San Andreas General of San Andreas Media verplaatsen, aub?? Bewerkt: 12 augustus 2005 door ICE COLD KILLA Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 12 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 (bewerkt) Hier voor de mensen die niet weten hoe je textures moet aanpassen: Deel I: Je opent IMG Tool (Link), en dan open je GTA3.IMG (Gebouwen die buiten staan) of GTA_INT.IMG (Interiors), je kiest dan een txd die je wil bewerken (zie lijst), dan druk je op Commands -> Extract en zet hem ergens neer, dan open je het bestand met TXD Workshop 3.5 (Link) je kiest een texture en druk op Export -> BMP. En dan kan je hem gaan bewerken met paint of photoshop Deel II: Als het goed is heb je nu de texture bewerkt. Je opent TXD Workshop en je kiest de texture die je bewerkt hebt, dan druk je op import en je kiest de bestand van de textuur die je veranderd heb. Sla dan het TXD-bestand op en open IMG Tool open dan GTA3.IMG of GTA_INT.IMG en zoek de naam van het TXD-bestand op die je zojuist heb opgeslagen, kies Commands -> Replace kies het TXD-bestand die je bewerkt heb en als het goed is zit het nu in het spel!!! Bewerkt: 12 augustus 2005 door ICE COLD KILLA Reageren
jerryk Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 haha grappig idee, ik ga nu eerst werken, begin er morgen aan denk ik dan edit ik m wel DENK ER WEL AAN: dan je geen bijvoorbeeld, carshow2.txd gebruikt, dus bewerk geen txd met een nummer erachter!! Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 12 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 DENK ER WEL AAN:dan je geen bijvoorbeeld, carshow2.txd gebruikt, dus bewerk geen txd met een nummer erachter!! Hoezo dat niet?? Reageren
jerryk Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 dan wordt het gebouw toch vaag? met een nummer erachter is toch voor afstand? of eh? experst hier?want dat is mij namelijk een keer verteld op dit foru,m Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 13 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 (bewerkt) dan wordt het gebouw toch vaag?met een nummer erachter is toch voor afstand? of eh? experst hier?want dat is mij namelijk een keer verteld op dit foru,m nee, alleen als er lod in het bestandnaam staat is het voor een afstand Bewerkt: 13 augustus 2005 door ICE COLD KILLA Reageren
W3sl3y Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Ok mensen dit is mijn aller eerste exemplaar. Gisteren heb ik leren texturen van ICK en dus heb ik maar wat geprobeert. Ik heb alles met paint gedaan. Dit is het resultaat (hoe er wel rekening mee dat ik het nog nooit eerder heb gedaan) foto 1 foto 2 foto 3 foto 4 foto 5 Reageren
Big-Bear Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Gefeliciteerd met je 1e goede texture 8,5/10 Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 13 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Ziet er goed voor je eerste textuur 8/10 Reageren
Jozz Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 eerste textuur en meteen een goeie 8/10 Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Hij is goed gelukt voor je eerste keer! 7/10 Alleen je moet rekening houden met de teksten op de muren, Dat ze niet weg vallen om het hoekje van de muur.... Verder goed! ------------- DaddyPimp Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.