matr Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 (bewerkt) Ik heb laast geprobeert om een stunt in san andreas te zetten maar t lukt niet! ik had h'm gemaatk in sketchup en hem opgeslagen als *.3ds en hem geopent in 3d max 7. ik heb daarna alles gedaan wat moest alleen als ik nu in san andreas zit dan zie je mijn model niet maar je kan er wel tegen aan lopen! ik hem geen texture gegeven in 3d max 7 en ook niet in sketchup. Moet dat? ik gewoon een texture in een *.txd gezet. Dus mijn vraag is eigenlijk... Hoe zorg ik ervoor dat je textures ziet in gta sa? Bewerkt: 12 augustus 2005 door matr Reageren
SWYV Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 misschien kun jij oplossingen vragen aan ene Wauzie vanop dit forum want het was hem ooit eens gelukt om model in SA te zetten Reageren
matr Geplaatst: 12 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 (bewerkt) Oke bedankt. Wauzie boven staat mijn probleem. Kan jij mij helpen? Ik had een schans gemaakt in wil die erin zetten! Bewerkt: 13 augustus 2005 door matr Reageren
matr Geplaatst: 12 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 (bewerkt) Of als iemand anders t weet mag die het ook zeggen :'D Bewerkt: 12 augustus 2005 door matr Reageren
unreal Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 ik weet dat je niet mag dubbelposten druk voortaan op de (edit knop) Reageren
matr Geplaatst: 12 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 (bewerkt) ok [EDIT] Niemand.....? Bewerkt: 13 augustus 2005 door matr Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.