Jump to content

Home-made map screens


need my speed

Recommended Posts

  • Reacties 202
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • need my speed

    35

  • maarte41

    29

  • Lantyz

    26

  • danielc

    17

Top Posters In This Topic

Posted Images

die heg is cool heb je die gewoon gemaakt met blokje aan alle kanten met gras te vullen?

Jep, de pilaartjes wel... De langere heggen zijn stiekem tiles met gras en een stoeprandje... Per toeval kwam ik er achter dat dat er wel goed uitzag ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Jullie denken misschien, need my speed is gestopt, nou, niets is minder waar! De beta wordt bijna uitgegeven (maar eerst aan Lantyz, de betaa tester en de man die me het meest geholpen heeft als ik vast zat, hij stond altijd paraat voor me, hij verdient het dubbel en dwars dat hij Admin is, alloewel dat er niks mee heeft te maken), en misschien is het maar een klein stukje nog (ongeveer een kwart van de hele map) dat ik heb, toch is er al best veel gescript, als je verder naar achteren gaat zal je merken dat daar wapens en wagens moeilijker te verkrijgen zijn, in het begin vlak bij je start punt is het gewoon een kwestie van de locatie weten en je hebt gelijk 8 dingen zonder moeite er voor doen...Meer zeg ik niet... :Y Allemaal, KUTGW, en het ziet er mooi uit bij jullie! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt, ik ben 10, maar ik zie niet in waarom ik wijze woorden gebruik? :? Ik met toch bekennen dat k het beste van de hele klas in engels ben, maar ja, je leert veel van de computer (en dan niet van die saaie leer spelletjes)... :Y Maar het testen wil nog niet echt lukken, he Lantyz? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vervang ook level 3. Dat wordt wel een beetje onhandig, want dan moet ik elke keer ik in je map wil spelen Jou map er in zetten en als ik mijn map wil testen die er weer inzetten. :clown:

Met het .seq bestand kun je zelf bepalen welk level je vervangt:

MainOrBonus = MAIN
GMPFile = mtp.gmp
STYFile = wil.sty
SCRFile = mtp.scr
Description = City 1 Map

Nu vervangt Minos Trenchport level 1...

MainOrBonus = MAIN
GMPFile = mtp.gmp
STYFile = wil.sty
SCRFile = mtp.scr
Description = City 2 Map

En nu level 2. :) Het ligt er maar net aan welk rijtje je vervangt.

Tussendoor: Ik heb de laatse tijd ook niet veel meer laten horen van MTP, maar uiteraard ben ik er nog druk mee bezig. Ik ben de map aan het afronden. Alles wat rest zijn wat details, kleine foutjes spotten, en de lichten toevoegen (Wat een rotklus is...). Hierna volgt het in orde maken van de laatste punten van het script (Carcrushers, shops, dat soort dingen). Het wel of niet toevoegen van missies ligt eraan of ik voor niet al te lange tijd een beetje doorheb hoe het in elkaar steekt. Ik wil niet eeuwig met deze map bezig blijven, en de schetsen voor het vervolg liggen alweer klaar...

Link to comment
Delen op andere websites

Info over de plaatsen in mijn map (die er in de beta in zitten, en ze hebben nog geen naam)...

Stuntpark: Voor velen de leukste plek, een klein stunt baantje op het land, met een parkje er bij, een hoog gebouw waar je op moet zien te komen, en natuurlijk, stunts in het water...Bijvoorbeeld de evenwichtsbalk, een lang stuk dat heel dun is, of de stunts over stunts heen, of de stunt van uit een tunnel, of die...Beleef het zelf, maar pas op, sommige stunts komen op niks uit... :Y

Grove Street Achterbuurt: De plaats waar de Loonies (Grove Street) komen, helaas zit Grove Street er in de beta niet in...Deze achterbuurt vol met smalle steegjes en gebouwen vol graffity kan leuk zijn als je politie achter je aan hebt...

Tower Bridge: De Tower Bridge uit Londen is verhuist naar mijn map, de brug is nog niet volledig af in de beta alloewel er al verkeer rijd, deze 6 baans brug voert je over de rivier naar andere oorden...

Greasy Plains: Greasy Plains zijn 2 kleine eilandjes waar je moeilijk kan komen, de brug s kapot dus je zult moeten springen of een andere manier moeten zoeken. Vlak bij die brug is er oorlog geweest en dat kan je ook zien...In de beta staat er misschien een verassing op een van de eilanden...

City Crates: De naam zegt het al, heel veel kratten, ook hoort het brandweer station bij City Crates, en misschien vind je wel een verassing ergens...

Z-City: Z-City zal in de handen vallen van de Zaibatsu, deze gang zit er in de beta nog niet in, in Z-City kan je onder anderen het Zaibatsu hoofdkwartier vinden, en misschien wel een leuke verassing, kijk maar is in de tuin, of tussen de cafe's, of misschien wel in het Z-Hoofdkwartier, je start tevens in Z-City. Hier bevind zich ook de stortplaats, de haven, en nog meer...Ook zal je hier een missie kunnen vinden, maar dit zit zeker niet in de beta en misschien zelfs niet in het spel...

Genoeg info? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...