maarte41 Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Er staat een autoshop, een carcrusher, er liggen veel wapens en er zijn wat verborgen plaatsen. En nog wel wat dingen. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 O, nee gelukkig, ik dacht al.. Ik heb ooit een map gespeeld waar niks te doen was, alleen beetje mensen killen.. Dus ja, dat heeft me zo zeer gedaan dat ik andere maps al gauw iet wat kritisch bekijk. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Het ziet er prachtig uit. Ben je al aan een script begonnen? Ik wil er wel in spelen! KUTGW! Reageren
maarte41 Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Ik heb al een script met wapens, auto's, treinen, autoshops en geluiden. En ik heb ook al 4 missies gescript die nog niet in het spel staan. Hier zijn nog 2 screenies. Een autoshop. En een kerk met kerkhof. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Instant Vehicle Bomb is ten eerste super slecht, want die explodeerd gelijk bij het ontploffen, en ten tweede, als jij een eigen tile van een grafsteen maakt kun je eigen grafstenen maken, en ten derde. !Vehicle Bomb Rigged, that's ##! Zoiets moet je in de GXT proppen om een bericht te krijgen van die Vehicle Bomb. Reageren
maarte41 Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Ik vind de instant vehicle bomb wel leuk, dan kun je zelfmoordterroristje spelen. Voor die grafstenen ga ik denk ik een tile van het tweede level met een grafsteen importeren. Om ervoor te zorgen dat je moet betalen voor de instant vehicle bomb wou ik een gewone bomshop maken met rond de gewone bom twee instant bombs, maar daar was iets mis meer, maar dat ga ik nog proberen op te lossen. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Ik zal het gras veld bij de kerk nog wat opvullen. Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 die map is echt vet! ik kan niet wachten! (waneer kan ik hem downloaden??) Reageren
MrKooKie Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 (bewerkt) Nog effe over deze screen, ergens in de STY files staat een voetbal, in de map editor heeft hij ook een animatie, dus misschien is het mogelijk er een voetbal in te zetten? Het zal wel net zoiets zijn, dat als je er tegen aanloopt dat het rolt, en niet dat je kan scieten. Anders moet je de spring-delta ervoor gebruiken ofzo. Bewerkt: 10 april 2006 door MrKooKie Reageren
Flitskikker Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 In snowball city ligt er als je begint op een plein een radio ofzo. Als je ertegenaan loopt rolt hij weg. Zo moet je de voetbal doen. Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 ja! maar hoe lang duurt het nog ongeveer? want het lijkt mij vet leuk om jouw map te spelen maarte41! Reageren
maarte41 Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 Ik denk dat het nog wel een hele tijd zal duren voor m'n map af is, want sinds ik mijn psp heb ben ik er minder mee bezig. Waarschijnlijk komt het niet uit voor het einde van dit jaar. Hier zijn nog wat ingame screens. Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 (bewerkt) echt geweldig! en dat andere spelergassie is ook mooi (weer eens wat anders ) >>> Door MrKooKie: Gelieve wat minder en !!!!'s te gebruiken. <<< Bewerkt: 1 juni 2006 door MrKooKie Reageren
maarte41 Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 Nog wat screens voor de fans. Ik heb de voetbal in het spel gezet. Je kan er ook echt mee voetballen. Je kan hem er heel gemakelijk inzetten. Gewoon FOOTY als object er inzetten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.