Jump to content

Home-made map screens

Recommended Posts

Geplaatst:

Er staat een autoshop, een carcrusher, er liggen veel wapens en er zijn wat verborgen plaatsen. En nog wel wat dingen.

• Reacties 202
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• need my speed

35

• maarte41

29

• Lantyz

26

• danielc

17

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

O, nee gelukkig, ik dacht al.. Ik heb ooit een map gespeeld waar niks te doen was, alleen beetje mensen killen.. Dus ja, dat heeft me zo zeer gedaan dat ik andere maps al gauw iet wat kritisch bekijk. :)

Geplaatst:

Ik heb al een script met wapens, auto's, treinen, autoshops en geluiden. En ik heb ook al 4 missies gescript die nog niet in het spel staan.

Hier zijn nog 2 screenies.

Een autoshop.

instantvehiclebomb1pp.png

En een kerk met kerkhof.

map397dw.png

Geplaatst:

Instant Vehicle Bomb is ten eerste super slecht, want die explodeerd gelijk bij het ontploffen, en ten tweede, als jij een eigen tile van een grafsteen maakt kun je eigen grafstenen maken, en ten derde.

!Vehicle Bomb Rigged, that's ##!

Zoiets moet je in de GXT proppen om een bericht te krijgen van die Vehicle Bomb. :)

Geplaatst:

Ik vind de instant vehicle bomb wel leuk, dan kun je zelfmoordterroristje spelen. :Y

Voor die grafstenen ga ik denk ik een tile van het tweede level met een grafsteen importeren.

Om ervoor te zorgen dat je moet betalen voor de instant vehicle bomb wou ik een gewone bomshop maken met rond de gewone bom twee instant bombs, maar daar was iets mis meer, maar dat ga ik nog proberen op te lossen.

Geplaatst: (bewerkt)
voetbalveld2me.png

Nog effe over deze screen, ergens in de STY files staat een voetbal, in de map editor heeft hij ook een animatie, dus misschien is het mogelijk er een voetbal in te zetten? Het zal wel net zoiets zijn, dat als je er tegen aanloopt dat het rolt, en niet dat je kan scieten. Anders moet je de spring-delta ervoor gebruiken ofzo. :Y

Bewerkt: door MrKooKie
Geplaatst:

In snowball city ligt er als je begint op een plein een radio ofzo. Als je ertegenaan loopt rolt hij weg.

Zo moet je de voetbal doen.

• 1 maand later...
Geplaatst:

ja! maar hoe lang duurt het nog ongeveer? want het lijkt mij vet leuk om jouw map te spelen maarte41!

Geplaatst:

Ik denk dat het nog wel een hele tijd zal duren voor m'n map af is, want sinds ik mijn psp heb ben ik er minder mee bezig. Waarschijnlijk komt het niet uit voor het einde van dit jaar.

Hier zijn nog wat ingame screens.

gta2map17do.jpg

gta2map29oa.jpg

gta2map33nv.jpg

gta2map43vm.jpg

gta2map52xw.jpg

gta2map61mv.jpg

gta2map79ge.jpg

:sigaar:

Geplaatst: (bewerkt)

echt geweldig! en dat andere spelergassie is ook mooi (weer eens wat anders :klap: )

>>> Door MrKooKie: Gelieve wat minder :klap: en !!!!'s te gebruiken. ;)<<<

Bewerkt: door MrKooKie
Geplaatst:

Nog wat screens voor de fans. :engel:

gta2map115oq.jpg

Ik heb de voetbal in het spel gezet.

gta2map93am.jpg

Je kan er ook echt mee voetballen.

gta2map109qu.jpg

Je kan hem er heel gemakelijk inzetten.

Gewoon FOOTY als object er inzetten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...