XoIN Geplaatst: 31 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 Leuk toch GTA 2 op linux gaat niet lukken jammer Reageren
CarThief Geplaatst: 31 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 Ik denk dat het alleen voor windows is, en alles wat een beetje lijkt op windows, en zelfs op mijn troep van een computer, werkt die normaal(gelukkig!). Reageren
XoIN Geplaatst: 31 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 Geen troepje maarja zel crossover (die direct x nadoet) doet het niet en ook niet op de map editor moet gta 2 gewoon voor linux uit brengen ^^ Reageren
XoIN Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Geplaatst: 6 september 2006 http://appdb.winehq.org/appbrowse.php?iCatId=84 (scroll naar grand theft auto) Alle gta's kan er op maar bij mij niet Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 7 september 2006 Rapport Geplaatst: 7 september 2006 op linux dus? wow, ik wist niet dat dat kon! Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 18 september 2006 Rapport Geplaatst: 18 september 2006 Nee, inderdaad, ik wist ook niet dat alle GTA's op Linux konde draaien. Is wel veel beter voor de mensen die Linux hebben! Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 daar gaat hij weer, hij maakt ons weer lekker met deze mooie plaatjes! (ik wil het level spelen!!) Reageren
NIELS_ Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 Ook mooi! zo ver ben ik nog lang niet! Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 vet mooi gemaakt allemaal! (too bad dat ik xp heb, ik wil eigelijk ook levels maken) @maarte41: er rijd al verkeer! ik neem aan dat je nu aan het testen bent? Reageren
maarte41 Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 Er rijdt al lang verkeer. Als ik een stuk weg maak zorg ik er altijd meteen voor dat er verkeer op rijdt, dat is volgens mij handiger dan dat helemaal op het einde te doen. De map zelf is wel bijna af. Ik denk dat binnen 2 weken de wereld af zal zijn, maar daarna moet ik nog ongeveer in de helft van de map lichten zetten, nog veel zones zetten en scripten. Dus het zal nog wel een paar maanden duren voordat alles klaar is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.