mohiphop Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 kijk dit snap ik niet ik heb alles al gelezen en jullie hebben allemaal extra dingen heb ik de andere editor ????????? plzzzzzzzzzzzzzzzzz help me Reageren
need my speed Geplaatst: 19 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Je drukt boven in op View. Dan krijg je een lijst en dan klik je alles aan (of wat jij nodig vind, ik kruis Slope dus niet aan), steeds als je wat aan klikt staat het er. :'D Reageren
danielc Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 laser_u je kan wel mooi mappen! je heb wel fantasie ik probeer het juist zoveel mogelijk in de werkelijk te maken maart is wel mooi die maps van jou! Reageren
P-Jamma Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Omg Lakser_U... Prachtige Maps gewoon! Heb je zeker wel een tijdje aan zitten werken of niet? Reageren
Lakser_u Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Dank jullie wel :$ . Ik werk er lang aan, maar ik vind het ook wel leuk om te doen Dus ik neem er de tijd voor Reageren
need my speed Geplaatst: 26 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 Nou, dan zal ik maar posten: Hier ziet u, dames en heren, koeken en peren, de bank... En hier ziet u de stunt waar mee u bij de bank komt: Reageren
maarte41 Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 Ik heb ook wat gamaakt. een stukje van een stad. en een fabriek Reageren
Jorge_F Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 Ziet er leuk uit Maarte41. Alleen jou links doen het niet, ik zie wel die verkleinplaatjes maar kan er niet op klikken Reageren
Flitskikker Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 Ziet er leuk uit Maarte41.Alleen jou links doen het niet, ik zie wel die verkleinplaatjes maar kan er niet op klikken bij mij is er precies hetzelfde, maar het ziet er wel mooi uit, Maarte41! Reageren
Lakser_u Geplaatst: 29 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2005 (bewerkt) over die van Need My speed... bij de gele gebieden val je waarschijnlijk door de grond, omdat de deditor de tiles onder een slope markeert als 'air'. En het ziet er erg plat uit Dus ik zou er muren plaatsen over die van maarte41 ik kan er ook niet op klikken Bewerkt: 29 augustus 2005 door Lakser_u Reageren
danielc Geplaatst: 29 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2005 me too! maar wat is dat gele? ligt het aan mij of gaat het laden van gtaforum.nl trager dan eerst? :D krijg eigen com :D vandaag !!! Reageren
need my speed Geplaatst: 29 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2005 Ik kan er ook niet op klikken hoor. @ Lakser_U, nee hoor...En het word de toekomst van GTA2, van daar... Reageren
Lakser_u Geplaatst: 29 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2005 mijn toekomst voor GTA2 ligt ff stil :td: dit waren zo'n beetje alle smiles. kijk maar in mijn sig wat er gebeurde... Reageren
need my speed Geplaatst: 29 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2005 Who the *piep*, echt jammer voor je, ik zo benieuwd naar je map en ja hoor.... Reageren
Flitskikker Geplaatst: 29 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2005 Echt kut voor je Lakser_U. Bij mij ook is een keer gebeurd: Ik was een mooie website aan het maken over GTA en toen.... Crash! Alles weg Ik leef met je Lakser_U, ik mis mijn website Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.