Lakser_u Geplaatst: 31 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2005 gelukkig heb ik wel wat backups vooral van de maps, maar ik heb dus niet meer de .mis bestanden Reageren
Lantyz Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 Ik ben na mijn thuiskomst ook gelijk weer aan het modden geslagen. Hier wat leuke screens van wat nieuwe gebouwen die ik in elkaar geknutseld heb. Red Water Docks; Een verouderd havengebied met een wirwar van steigers waar je overheen kunt jumpen. ISA National Guard; De corrupte ISA schuwt geen enkele methode om de Loonies en de Zaibatsu in bedwang te houden. De inspiratie van het gebouw komt van eenzelfde soort legerbasis in Athene. Knossos; Één van de vele gebieden met eindeloze kronkelsteegjes. De loonies zwaaien hier de scepter. Pandora Prison; Grote gevangenis, met muren die wel 's een probleem zouden kunnen vormen wanneer je er eenmaal binnen bent (Al dan niet vrijwillig ). @ Lakser_U: Volgens mij zijn er weinig dingen erger dan het verliezen van je complete script... Ik leef met je mee..! Reageren
danielc Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 wha mooie screens!! k wou dat ik dat kon maken! maarjah in 2D zie je dat jammer genoeg neit Reageren
need my speed Geplaatst: 5 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2005 Lantyz, hoe kan jij je dingen een naam geven, en hoe kan jij gangs instellen, jij hebt toch XP net zoals mij? En wil je verder gaan met de Scripting tutorial? Hier wat screens: De Grove Street buurt (oke, de Loonies, maar het moet Grove Street voorstellen), veel graffity en natuurrlijk de brug naar.... de kapotte brug, als je je laat vallen kom je in een tunnel (wees gerust, met muren), de tunnel komt uit op de brug naar.... De brug, het einde van de tunnel en een graffity gebouwtje. De brug.... Reageren
Lantyz Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 Lantyz, hoe kan jij je dingen een naam geven? Met magie. Nee, serieus: Ik heb de namen alleen nog maar in de zones gezet, ze verschijnen nog niet in het spel zelf (Hoewel dit wel een keer gebeurt is, maar ik heb geen flauw idee hoe dat mogelijk was). Om teksten in te voeren heb je volgens mij een Text Editor nodig, die namen geeft aan Navigation Zones. Heb ik me nog niet in verdiept, maar dat komt nog wel een keer. en hoe kan jij gangs instellen, jij hebt toch XP net zoals mij? Klopt, ik heb een origineel level helemaal gestript, op de zones na. In deze lege map heb ik mijn eigen map gecopypaste, et voìla: 174 panklare zones. :'D Deze lege map staat ergens als bijlage in de GTA2 Mapping Tutorial. Let wel op: Het is nog een Beta. Alle zones hebben nog hun oude functie, ik weet niet of dat bugs oplevert. Maar baat het niet, schaadt het niet. En wil je verder gaan met de Scripting tutorial? Ben ik net thuis, word ik gelijk weer aan het werk gezet. Ik ben nog even aan het kijken welk onderdeel ik ga toevoegen aan de Tutorial. Ik ben er gisteren achter gekomen dat Gangs een map een stuk interessanter maken (En ik ben er nu zo ongeveer uit hoe alles werkt), dus die codes komen ook binnenkort. Maar ik wil ook de Hijskranen en Carcrushers nog doen, en nog wat eenvoudige codes om een map een beetje aan te kleden. Reageren
Lakser_u Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 (bewerkt) Jipie! ik heb mijn computer weer "terug" :'D Dus ik kan weer GTA2'en enzo, lees de sig maar Over de screens van Lantyz: Ze zijn prachitg Echt kwaliteit! Vooral knossos lijkt me erg lachen Hoe je namen kunt geven: Je kunt als eerst een zone toevoegen, maar dar werken de spaties volgens mij niet Dus je kan met de GXT editor, de zone namen veranderen... Kan je met de GXT editor ook nieuwe tekst toevoegen? Ik weet dat je het kan veranderen, maar kan je het ook zelf bedenken??? Dat je onderaan gewoon doornummerd ofzo Complimenten over de nieuwe tutorial (cranes & crushers) nu nog het scripten Bewerkt: 5 september 2005 door Lakser_u Reageren
Lantyz Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 Jipie! ik heb mijn computer weer "terug" :'D Dus ik kan weer GTA2'en enzo, lees de sig maar Meevaller. Niets is zo frustrerend als ellenlange scripts tikken wanneer je die al een keer gemaakt hebt... Over de screens van Lantyz: Ze zijn prachitg Echt kwaliteit!Vooral knossos lijkt me erg lachen Dank je. Ben er zelf ook erg tevreden over. Ik ben gek op steegjes: Mijn map zit er vol mee. Knossos is vooral lachen wanneer de Loonies daar helemaal los gaan met hun Molotov Cocktails. Hoe je namen kunt geven: Je kunt als eerst een zone toevoegen, maar dar werken de spaties volgens mij niet Dat klopt, ik heb het ooit voor elkaar gekregen om een naam zonder spatie in het spel te krijgen met behulp van een zone, maar nadat ik een MAP_ZONE in mijn script gezet had, werkte het ineens niet meer, ook niet nadat ik die regel weer verwijderd had. Heel merkwaardig. Kan je met de GXT editor ook nieuwe tekst toevoegen? Ik weet dat je het kan veranderen, maar kan je het ook zelf bedenken??? Dat je onderaan gewoon doornummerd ofzo Dat moet op de een of andere manier wel mogelijk zijn, maar ik heb (nog) geen flauw idee... nu nog het scripten Working on it. Reageren
Basler Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 Woej die ISA National Guard ziet er erg goed uit de rest ook allemaal van jullie Reageren
P-Jamma Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 Ziet er inderdaad allemaal mooi uit, en goed en duidelijk in elkaar gezet Reageren
Lantyz Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 En weer een viertal screens van Minos Trenchport: Jesus Saves: Evenals in de originele levels van GTA2 bevind het start- en savepunt zich bij de kerk. DownTown: De vierkante blokken van de moderne binnenstad. Stunt Track: Een lang parcours met allerlei stunts. Minos: Een onderdeel van het Zaibatsu territorium. En hier zijn nog wat ingame screens te vinden van deze map. Reageren
danielc Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 erg mooi waarom kom ik daar nou niet op maar meschien heb ik weer iets waar jullie niet zijn opgekome komen een paar images aan brug wel een beetje naageaapt maark vind hem mooi haven noujah moet er een beetje op lijken! flats en 1 van de wereldwonderen! het bedrijf tja weet eigenlijk niet wat voor bedrijf legerbasis jmr dat die in lvl 1 staat anders kon ik netten gebruiken die te vinden zijn in lvl 2! Reageren
Lakser_u Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 voor die netten, maak je gewoon een eigen .sty. Je kopieert die van lvl 2, en veranderd wat tiles (met STYed) Moet ik ook wel eens doen Reageren
Lantyz Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 brug wel een beetje naageaapt maark vind hem mooi Hee! Elephant Bridge! Maar de mijne is lekker groter! Screens zien er netjes uit. Die balustrades in de flatgebouwen zien er goed uit; Let er alleen op dat je niet teveel verschillende tiles gebruikt. Je ziet alles in het spel van boven, en daardoor kan iets er heel snel druk uitzien. Die kranen in de haven en bij het bedrijf zijn ook grappig. Je kan er ook over denken echte kranen te gebruiken, door er een paar te scripten. legerbasis jmr dat die in lvl 1 staat anders kon ik netten gebruiken die te vinden zijn in lvl 2! Ja, tegen dat probleem loop ik ook wel 's aan. Je kunt ze inderdaad omwisselen met tiles uit andere levels, maar dan moet je bij elke map die je maakt opletten welke aangepaste sty-file je gebruikt... Daarom werk ik gewoon met de standaard tiles. Bovendien vind ik je legerbasis er bij lange na niet slecht uitzien, en mijn eigen ISA begint ook wel een aardige basis te krijgen, al zeg ik het zelf. Reageren
need my speed Geplaatst: 15 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2005 Grove Street heeft, vanuit hun gunstige basis, de legerbasis opgeblazen: Gelukkig zijn de 4 torens op de hoeken van de legerbasis niet beschadigd... De ophaalbrug: De tunnel die uitkomt op de grote brug... Stuntpark ter water: De tunnel, en het stuntpark ter land: Stuntpark op het land: Grove Street, logo word verandert, manneetjes hoef ik niet te veranderen, het zijn de Loonies! Grove Street, tunnel en brug: Grove Street! Reageren
danielc Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 (bewerkt) das waar zoon kraan is wel een goed idee ik zie nog wel even. ik wou ff en wolkenkrabber maken maar als ik het dan save valt gta editor uit en slaat niks op! beetje vaag dee het eerst nooit maar als ik ff morge probeer zou het hoop ik wel goed zijn! en ik zou wel ff een nog grootere brug maken als het goed uitkomt! Bewerkt: 16 september 2005 door danielc Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.