Jump to content

Home-made map screens


need my speed

Recommended Posts

  • Reacties 202
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • need my speed

    35

  • maarte41

    29

  • Lantyz

    26

  • danielc

    17

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik ben na mijn thuiskomst ook gelijk weer aan het modden geslagen. :) Hier wat leuke screens van wat nieuwe gebouwen die ik in elkaar geknutseld heb.

minostrenchport126ex.th.jpg

Red Water Docks; Een verouderd havengebied met een wirwar van steigers waar je overheen kunt jumpen.

minostrenchport99ht.th.jpg

ISA National Guard; De corrupte ISA schuwt geen enkele methode om de Loonies en de Zaibatsu in bedwang te houden. De inspiratie van het gebouw komt van eenzelfde soort legerbasis in Athene.

minostrenchport112zn.th.jpg

Knossos; Één van de vele gebieden met eindeloze kronkelsteegjes. De loonies zwaaien hier de scepter.

minostrenchport100rf.th.jpg

Pandora Prison; Grote gevangenis, met muren die wel 's een probleem zouden kunnen vormen wanneer je er eenmaal binnen bent (Al dan niet vrijwillig :puh: ).

@ Lakser_U: Volgens mij zijn er weinig dingen erger dan het verliezen van je complete script... :{ Ik leef met je mee..!

Link to comment
Delen op andere websites

Lantyz, hoe kan jij je dingen een naam geven, en hoe kan jij gangs instellen, jij hebt toch XP net zoals mij? En wil je verder gaan met de Scripting tutorial?

Hier wat screens:

grovemap4mk.th.gif

De Grove Street buurt (oke, de Loonies, maar het moet Grove Street voorstellen), veel graffity en natuurrlijk de brug naar....

afgebrokkeldebrugmap7on.th.gif

de kapotte brug, als je je laat vallen kom je in een tunnel (wees gerust, met muren), de tunnel komt uit op de brug naar....

lalaenpoentinkywinkyendipsy1jx.th.gif

De brug, het einde van de tunnel en een graffity gebouwtje.

debrug9pa.th.gif

De brug....

Link to comment
Delen op andere websites

Lantyz, hoe kan jij je dingen een naam geven?

Met magie. :puh:

Nee, serieus: Ik heb de namen alleen nog maar in de zones gezet, ze verschijnen nog niet in het spel zelf (Hoewel dit wel een keer gebeurt is, maar ik heb geen flauw idee hoe dat mogelijk was). Om teksten in te voeren heb je volgens mij een Text Editor nodig, die namen geeft aan Navigation Zones. Heb ik me nog niet in verdiept, maar dat komt nog wel een keer.

en hoe kan jij gangs instellen, jij hebt toch XP net zoals mij?

Klopt, ik heb een origineel level helemaal gestript, op de zones na. In deze lege map heb ik mijn eigen map gecopypaste, et voìla: 174 panklare zones. :'D

Deze lege map staat ergens als bijlage in de GTA2 Mapping Tutorial. Let wel op: Het is nog een Beta. Alle zones hebben nog hun oude functie, ik weet niet of dat bugs oplevert. Maar baat het niet, schaadt het niet.

En wil je verder gaan met de Scripting tutorial?

Ben ik net thuis, word ik gelijk weer aan het werk gezet. :cab: Ik ben nog even aan het kijken welk onderdeel ik ga toevoegen aan de Tutorial. Ik ben er gisteren achter gekomen dat Gangs een map een stuk interessanter maken (En ik ben er nu zo ongeveer uit hoe alles werkt), dus die codes komen ook binnenkort. Maar ik wil ook de Hijskranen en Carcrushers nog doen, en nog wat eenvoudige codes om een map een beetje aan te kleden.

Link to comment
Delen op andere websites

Jipie! ik heb mijn computer weer "terug" :'D :klap:

Dus ik kan weer GTA2'en enzo, lees de sig maar :)

Over de screens van Lantyz: Ze zijn prachitg :klap: Echt kwaliteit!

Vooral knossos lijkt me erg lachen :puh:

Hoe je namen kunt geven: Je kunt als eerst een zone toevoegen, maar dar werken de spaties volgens mij niet :? Dus je kan met de GXT editor, de zone namen veranderen...

Kan je met de GXT editor ook nieuwe tekst toevoegen? Ik weet dat je het kan veranderen, maar kan je het ook zelf bedenken??? Dat je onderaan gewoon doornummerd ofzo :?

Complimenten over de nieuwe tutorial (cranes & crushers) nu nog het scripten :Y

Bewerkt: door Lakser_u
Link to comment
Delen op andere websites

Jipie! ik heb mijn computer weer "terug" :'D :klap:

Dus ik kan weer GTA2'en enzo, lees de sig maar :)

Meevaller. :tu: Niets is zo frustrerend als ellenlange scripts tikken wanneer je die al een keer gemaakt hebt...

Over de screens van Lantyz: Ze zijn prachitg :klap: Echt kwaliteit!

Vooral knossos lijkt me erg lachen :puh:

Dank je. :) Ben er zelf ook erg tevreden over. Ik ben gek op steegjes: Mijn map zit er vol mee. Knossos is vooral lachen wanneer de Loonies daar helemaal los gaan met hun Molotov Cocktails.

Hoe je namen kunt geven: Je kunt als eerst een zone toevoegen, maar dar werken de spaties volgens mij niet :?

Dat klopt, ik heb het ooit voor elkaar gekregen om een naam zonder spatie in het spel te krijgen met behulp van een zone, maar nadat ik een MAP_ZONE in mijn script gezet had, werkte het ineens niet meer, ook niet nadat ik die regel weer verwijderd had. Heel merkwaardig.

Kan je met de GXT editor ook nieuwe tekst toevoegen? Ik weet dat je het kan veranderen, maar kan je het ook zelf bedenken??? Dat je onderaan gewoon doornummerd ofzo :?

Dat moet op de een of andere manier wel mogelijk zijn, maar ik heb (nog) geen flauw idee...

nu nog het scripten :Y

Working on it. :)

Link to comment
Delen op andere websites

En weer een viertal screens van Minos Trenchport:

minostrenchport137jz.th.jpg

Jesus Saves: Evenals in de originele levels van GTA2 bevind het start- en savepunt zich bij de kerk.

minostrenchport145mm.th.jpg

DownTown: De vierkante blokken van de moderne binnenstad.

minostrenchport159jw.th.jpg

Stunt Track: Een lang parcours met allerlei stunts.

minostrenchport166sr.th.jpg

Minos: Een onderdeel van het Zaibatsu territorium.

En hier zijn nog wat ingame screens te vinden van deze map.

Link to comment
Delen op andere websites

erg mooi waarom kom ik daar nou niet op :duh: maar meschien heb ik weer iets waar jullie niet zijn opgekome komen een paar images aan :)

01brug1vp.th.jpg

brug wel een beetje naageaapt maark vind hem mooi :Y

02haven0in.th.jpg

haven noujah moet er een beetje op lijken!

03flats3lc.th.jpg

flats

04bedrijf4tu.th.jpg

en 1 van de wereldwonderen! het bedrijf tja weet eigenlijk niet wat voor bedrijf

05legerbasis1ah.th.jpg

legerbasis jmr dat die in lvl 1 staat anders kon ik netten gebruiken die te vinden zijn in lvl 2!

Link to comment
Delen op andere websites

01brug1vp.th.jpg

brug wel een beetje naageaapt maark vind hem mooi  :Y

Hee! Elephant Bridge! Maar de mijne is lekker groter! :puh:

minostrenchport170ia.th.jpg

Screens zien er netjes uit. :) Die balustrades in de flatgebouwen zien er goed uit; Let er alleen op dat je niet teveel verschillende tiles gebruikt. Je ziet alles in het spel van boven, en daardoor kan iets er heel snel druk uitzien.

Die kranen in de haven en bij het bedrijf zijn ook grappig. Je kan er ook over denken echte kranen te gebruiken, door er een paar te scripten.

legerbasis jmr dat die in lvl 1 staat anders kon ik netten gebruiken die te vinden zijn in lvl 2!

Ja, tegen dat probleem loop ik ook wel 's aan. Je kunt ze inderdaad omwisselen met tiles uit andere levels, maar dan moet je bij elke map die je maakt opletten welke aangepaste sty-file je gebruikt... Daarom werk ik gewoon met de standaard tiles. Bovendien vind ik je legerbasis er bij lange na niet slecht uitzien, en mijn eigen ISA begint ook wel een aardige basis te krijgen, al zeg ik het zelf.

Link to comment
Delen op andere websites

Grove Street heeft, vanuit hun gunstige basis, de legerbasis opgeblazen:

tataento6og.th.gif

Gelukkig zijn de 4 torens op de hoeken van de legerbasis niet beschadigd...

totie7tb.th.gif

De ophaalbrug:

tompietom7ws.th.gif

De tunnel die uitkomt op de grote brug...

tunneltotie2bc.th.gif

Stuntpark ter water:

trompieting0bp.th.gif

De tunnel, en het stuntpark ter land:

tringtom5ir.th.gif

Stuntpark op het land:

tompsotim9ij.th.gif

Grove Street, logo word verandert, manneetjes hoef ik niet te veranderen, het zijn de Loonies!

tringtietomta1dd.th.gif

Grove Street, tunnel en brug:

tompatom2sa.th.gif

Grove Street!

tringtietie0yz.th.gif

Link to comment
Delen op andere websites

das waar zoon kraan is wel een goed idee ik zie nog wel even. ik wou ff en wolkenkrabber maken maar als ik het dan save valt gta editor uit en slaat niks op! beetje vaag dee het eerst nooit maar als ik ff morge probeer zou het hoop ik wel goed zijn! en ik zou wel ff een nog grootere brug maken :puh: als het goed uitkomt!

Bewerkt: door danielc
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...