danielc Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 shit valt nog steeds uit!!! enig idee hoe dat kan? 1 week geleden dee hij het nog gwn! Reageren
Lantyz Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 Probeer je map eens geheel te kopiëren in een nieuwe map, en dan op te slaan? Bij mij werkte dat. Ik heb zelf de afgelopen nog wat bizarre bugs gehad, maar momenteel lijkt alles opgelost. Ik zal 'ns een lijstje maken met bekende bugs en de oplossing daarvoor. Ontopic: Ik heb met behulp van de World View (Top View werkt helaas niet bij XP) een plattegrondje gemaakt van Minos Trenchport zoals het er nu uitziet. Blauw: Water Donkergrijs: Wegen Lichtgrijs: Gebieden waar voetgangers lopen Groen: Gebieden waar geen voetgangers lopen Geel: Strand Rood: Doorzichtige tiles (Hekken, dakranden, etc.) Let op: Dit is een tijdelijke plattegrond, aangezien de map nog niet voltooid is. De grote rode vlakken moeten nog ingevuld worden, en wellicht verander ik hier en daar nog het één en ander. Daarnaast zijn sommige stukken met de hand getekend, vanwege een bug in het weergeven van de plattegrond in de Editor. Groene gebieden kunnen zowel velden als gebouwen zijn, dus het onderscheid is niet altijd duidelijk op de plattegrond. Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 waar en waneer kan ik dit zeer mooie level downloaden? en komen er nog scripten? (gangs, gepakeerde auto's, wapens, en mischien nog missies) Reageren
Lantyz Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 Nu nog nergens, maar zodra de map klaar is zend ik 'm in voor de GTAgames downloaddatabase. Dan kun je hem gewoon op onze site downloaden. Wanneer dit zover is durf ik niet te zeggen, maar zoals je op de plattegrond ziet is het meeste al opgevuld. Wat het script betreft: Ik probeer mijn map zo compleet mogelijk te maken. Wapens, wagens, secrets, gangs, etc. zitten er allemaal in, maar voor missies heb ik helaas (nog?) niet genoeg scriptkennis. Ook de metro rijdt nog niet vanwege dat probleem, alhoewel de rails al gereed is... Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 (bewerkt) Nu nog nergens, maar zodra de map klaar is zend ik 'm in voor de GTAgames downloaddatabase. Dan kun je hem gewoon op onze site downloaden. Wanneer dit zover is durf ik niet te zeggen, maar zoals je op de plattegrond ziet is het meeste al opgevuld.Wat het script betreft: Ik probeer mijn map zo compleet mogelijk te maken. Wapens, wagens, secrets, gangs, etc. zitten er allemaal in, maar voor missies heb ik helaas (nog?) niet genoeg scriptkennis. Ook de metro rijdt nog niet vanwege dat probleem, alhoewel de rails al gereed is... bedankt! ik zal hem zeker downloaden! EDIT: ik dacht dat je bussen en treinen met de map editor kon laten rijden. Bewerkt: 25 september 2005 door brbgtaplayer Reageren
Flitskikker Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 ik download hem ook! Lekker ronddwalen in dat Knossos ofzo (dat doolhof) Reageren
Lantyz Geplaatst: 26 september 2005 Rapport Geplaatst: 26 september 2005 EDIT: ik dacht dat je bussen en treinen met de map editor kon laten rijden. Busstations zitten er al in, en het is me gisteravond eindelijk gelukt een metrosysteem werkend te krijgen. Ik ben dus nu eindelijk bezig met de metro in mijn map. Hieronder wat screens van onder andere de stations. Trenchport Station Minos Station De Carcrusher van de Loonies in Knossos. Black Crown Bridge Reageren
danielc Geplaatst: 26 september 2005 Rapport Geplaatst: 26 september 2005 mooie brug! lanyz je vind het mappen zeker wel erg leuk? Reageren
P-Jamma Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 Omg Lantyz! Ziet er egt heel mooi uit! Ze zitten alle 3 zeer "logish" in elkaar moet ik zeggen Ga je hem op GtaGames.NL zetten? Dan ga ik (en ik denk ook een hele boel andere leden) Hem zeker downloaden! Reageren
Lantyz Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 Bedankt Heel even had ik het hele treinsysteem vlekkeloos werkend, maar helaas crasht de map na toevoeging van een nieuw station. Het verwijderen van het station helpt niet, en ik kan de fout maar niet vinden... Bovendien was ik erg trots op dit laatste, grootste station. Het moet aan iets in het treinsysteem liggen: Wanneer ik trains uitvink in de GTA2 Powermanager werkt het wel... Ik vermoed dat het aan een zone ligt, maar ik zie maar niet welke... Uiteraard staat GTAgames vooraan wanneer de map klaar is. Er zit zelfs ergens een verborgen reclame voor GTAgames in het level. [EDIT: Het werkt nu. Het kostte me mijn nachtrust, maar het werkt. Wat het preciese probleem nu eigenlijk was weet ik nog steeds niet, maar het moet iets met een zone geweest zijn.] Reageren
Flitskikker Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 verborgen reclame? lol! heb je er een screen van, of moeten we dat zelf uitzoeken? Reageren
P-Jamma Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 verborgen reclame? lol!heb je er een screen van, of moeten we dat zelf uitzoeken? Waarschijnlijk moeten we dat zelf gaan uitzoeken! @ Lantyz, fijn dat het nu werkt en wat zo'n probleem geweest kan zijn, kom je waarschijnlijk nooit achter Soms heb je van die domme foutjes Reageren
maarte41 Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 (bewerkt) Ik heb al een heleboel gemaakt in mijn map. Bewerkt: 2 oktober 2005 door maarte41 Reageren
P-Jamma Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 Leuke Map! Grappig met die kerk tussen al die hoge gebouwen alleen misschien kun je op de daken een paar veranderingen aanbrengen, zoals misschien een paar luchtroosters op het dak, dan ziet het er niet zo heel aantonig uit Vooral als je bovenop daken kunt, dan heb je niet zo'n leeg vlak Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 EDIT: ik dacht dat je bussen en treinen met de map editor kon laten rijden. Busstations zitten er al in, en het is me gisteravond eindelijk gelukt een metrosysteem werkend te krijgen. Ik ben dus nu eindelijk bezig met de metro in mijn map. Hieronder wat screens van onder andere de stations. Trenchport Station Minos Station De Carcrusher van de Loonies in Knossos. Black Crown Bridge echt mooi, ik wil die map echt hebben! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.