Jump to content

Home-made map screens


need my speed

Recommended Posts

  • Reacties 202
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • need my speed

    35

  • maarte41

    29

  • Lantyz

    26

  • danielc

    17

Top Posters In This Topic

Posted Images

Heb je daar ook een programma voor gebruikt? Of heb je alles zelf moeten "tekenen"?

In de Editor zelf zit een functie 'World View'. Daar heb ik een print screen van gemaakt, en daarna de kleuren aangepast en wat details toegevoegd. Kost alleen erg veel tijd omdat je eerst alle gebouwen als 'air' moet selecteren om ze te zien in World View.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Maar willen jullie mijn easter egg (s) weten? ik ben benieuwd naar die van lantyz trouwens. Mijn eerste hokje is klaar, het Zaibatsu stort bedrijf is klaar, ik heb een nieuw huis, een stukje park en een pad waar op mensen kunnen lopen, voorderest zal je geen mensen in het Zaibatsu bedrijf zien. Je ziet ook duidelijk waar het stort bedrijf op houd door de kratten muur....Op dit plaatje kan je mijn easter egg zijn en tevens het complete Zaibatsu stort bedrijf.

mappingisleuk7wh.th.gif

cool, kzou nie weten hoe ik er aan moet beginnen (ik zie dat alle tiles ook niet weergegeven worden zoals bij mij, wel ambetant)

De map van Minos Trenchort is nu definitief afgerond. Het op orde brengen van het script is nu alles wat nog rest. Ik heb een nieuwe, betere plattegrond gemaakt waarop je de voltooide stad kunt zien.

Plattegrond Minos Trenchport

Is dat van GTA2?

Overhangend wegrestaurant met een achterbuurtje

post-25997-1130575505.jpg

allé, zo zot, ik wil da ook kunnen, maar ik kan totaal nie met die editor werken...

EDIT: ik dacht dat je bussen en treinen met de map editor kon laten rijden.

Busstations zitten er al in, en het is me gisteravond eindelijk gelukt een metrosysteem werkend te krijgen. Ik ben dus nu eindelijk bezig met de metro in mijn map. :)

Hieronder wat screens van onder andere de stations.

minostrenchport201ml.th.jpg

Trenchport Station

minostrenchport221qq.th.jpg

Minos Station

minostrenchport211bg.th.jpg

De Carcrusher van de Loonies in Knossos.

minostrenchport233hl.th.jpg

Black Crown Bridge

damned, ik ben jaloers. :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Is dat van GTA2?

Jups (Wat zou het anders in dit forum doen, niet? :puh:).

allé, zo zot, ik wil da ook kunnen, maar ik kan totaal nie met die editor werken...

Kwestie van oefenen. Gewoon een keer beginnen met prutsen in de Editor. De hoofdfuncties staan in de tutorial, daarmee zou je wel een eind op weg moeten kunnen komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hier wat screens van de map die ik aan het maken ben...

de map zal gta russia heten, vandaar al de sovietse flats...

F1A8688060F911DA9352AD3853558094.jpg

een trolleybuslijn in aanbouw...

E99FEA8062C211DABB8563755355874A.jpg

EB3B721062C211DA8CC4D5455355874A.jpg

hier komt misschien een tram...

ECEB6C0062C211DAADC701D55355874A.jpg

hele brede straten...

EE716FC062C211DAA12EE3B25355874A.jpg

trolleybus lijn onder het spoor...

EFFDDC2062C211DAB2F8CB0A5355874A.jpg

en een screen tijdens het spelen:

2FC5AE0062C311DAB4D728855355874A.jpg

Alex

Bewerkt: door qwerty67
Link to comment
Delen op andere websites

Ben erg onder de indruk van die screens; Je zet met die typische communistische run-down look een hele goede sfeer neer. Vooral die trolleybus is een bijzonder detail. Als je de buszones een beetje handig neerzet moet het mogelijk zijn de bussen daar precies onder te laten rijden.

Wanneer je van plan bent inderdaad de metro over de weg te laten rijden, dan raad ik je aan een lege strook tussen de weg en de spoorbaan te laten, om te voorkomen dat er auto's onder de trein terecht komen.

--Posts moved vanuit GTA2 Mapping & Scripting--

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...