Daedalus Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Oh, die plattegrond ziet er mooi uit! Mooi gemaakt. Ben benieuwd naar de map Reageren
Froop Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Mooie screens iedereen. Ik zou het zelf niet kunnen. @Lantyz: Mooie plattegrond, dat lijkt me wel leuk om te spelen. Reageren
P-Jamma Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Zeer mooi gemaakt! Heb je daar ook een programma voor gebruikt? Of heb je alles zelf moeten "tekenen"? Reageren
Froop Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 (bewerkt) gaaf hoe maak je dat? Zie dit voor meer info. Bewerkt: 6 november 2005 door Froop Reageren
Lantyz Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Heb je daar ook een programma voor gebruikt? Of heb je alles zelf moeten "tekenen"? In de Editor zelf zit een functie 'World View'. Daar heb ik een print screen van gemaakt, en daarna de kleuren aangepast en wat details toegevoegd. Kost alleen erg veel tijd omdat je eerst alle gebouwen als 'air' moet selecteren om ze te zien in World View. Reageren
VforV Geplaatst: 18 november 2005 Rapport Geplaatst: 18 november 2005 Maar willen jullie mijn easter egg (s) weten? ik ben benieuwd naar die van lantyz trouwens. Mijn eerste hokje is klaar, het Zaibatsu stort bedrijf is klaar, ik heb een nieuw huis, een stukje park en een pad waar op mensen kunnen lopen, voorderest zal je geen mensen in het Zaibatsu bedrijf zien. Je ziet ook duidelijk waar het stort bedrijf op houd door de kratten muur....Op dit plaatje kan je mijn easter egg zijn en tevens het complete Zaibatsu stort bedrijf. cool, kzou nie weten hoe ik er aan moet beginnen (ik zie dat alle tiles ook niet weergegeven worden zoals bij mij, wel ambetant) De map van Minos Trenchort is nu definitief afgerond. Het op orde brengen van het script is nu alles wat nog rest. Ik heb een nieuwe, betere plattegrond gemaakt waarop je de voltooide stad kunt zien.Plattegrond Minos Trenchport Is dat van GTA2? Overhangend wegrestaurant met een achterbuurtje allé, zo zot, ik wil da ook kunnen, maar ik kan totaal nie met die editor werken... EDIT: ik dacht dat je bussen en treinen met de map editor kon laten rijden. Busstations zitten er al in, en het is me gisteravond eindelijk gelukt een metrosysteem werkend te krijgen. Ik ben dus nu eindelijk bezig met de metro in mijn map. Hieronder wat screens van onder andere de stations. Trenchport Station Minos Station De Carcrusher van de Loonies in Knossos. Black Crown Bridge damned, ik ben jaloers. Reageren
Lantyz Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Is dat van GTA2? Jups (Wat zou het anders in dit forum doen, niet? ). allé, zo zot, ik wil da ook kunnen, maar ik kan totaal nie met die editor werken... Kwestie van oefenen. Gewoon een keer beginnen met prutsen in de Editor. De hoofdfuncties staan in de tutorial, daarmee zou je wel een eind op weg moeten kunnen komen. Reageren
maarte41 Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Geplaatst: 21 november 2005 Nog wat screens van mijn map. Reageren
need my speed Geplaatst: 27 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2005 Het word hier veel te rustig, en jullie zijn echt niet allemaal gestopt met mappen & scripten...Daarom een screen van een van m'n nieuwe maps, genaamd Gouranga Town... Reageren
maarte41 Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 Hier zijn nog een paar screens. En dit is een kaart van hoever ik sta. Reageren
need my speed Geplaatst: 27 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2005 Waarom maak je niet gelijk alle dingen Field? Een gedeelte van dat tweede plaatje is nog air...Als ik goed op die kaart heb gekeken... Ziet er wel mooi uit. Reageren
Lantyz Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 Dat we niets van ons laten horen, wil niet zeggen dat we er niet zijn. Ook ik ben nog volop bezig met m'n level, nu vooral met het scripten. Bij deze wat ingame screens. Reageren
qwerty67 Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 (bewerkt) Hier wat screens van de map die ik aan het maken ben... de map zal gta russia heten, vandaar al de sovietse flats... een trolleybuslijn in aanbouw... hier komt misschien een tram... hele brede straten... trolleybus lijn onder het spoor... en een screen tijdens het spelen: Alex Bewerkt: 1 december 2005 door qwerty67 Reageren
Lantyz Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 Ben erg onder de indruk van die screens; Je zet met die typische communistische run-down look een hele goede sfeer neer. Vooral die trolleybus is een bijzonder detail. Als je de buszones een beetje handig neerzet moet het mogelijk zijn de bussen daar precies onder te laten rijden. Wanneer je van plan bent inderdaad de metro over de weg te laten rijden, dan raad ik je aan een lege strook tussen de weg en de spoorbaan te laten, om te voorkomen dat er auto's onder de trein terecht komen. --Posts moved vanuit GTA2 Mapping & Scripting-- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.