Jump to content

dam and blast

Recommended Posts

Geplaatst:

hey

als hier al een topic over is sorry... maar je kunt niet zoeken op dam and blast omdat de woorden maar 3 tekens hebben, en het moeten er 4 zijn...

ik moet met het vliegtuig naar de dam vliegen en dan door de corena vliegen en dan met een parachute naar beneden.

alleen mijn vliegtuig komt niet hoog genoeg om door de corena te kunnen vliegen...

kan iemand mij hierbij helpen of ligt het gewoon aan mij? ;):puh:

elroy

Geplaatst:

inderdaad ;) het lag aan mij....

ma ik was al 15 minute aant klooien ma het lukte niet dus ik vroeg het maar even...

het is nu wel gelukt :engel:

elroy

Geplaatst:

het lukte mij ook eerst niet hoor, maar toen een vriend(die SA al uitgespeeld heeft)zij dat ik heel hoog moest gaan vond ik het pas :puh::puh::puh::duh:8)

Geplaatst:

ik zie de corona wel maar mijn vliegtuig komt er net niet, ik heb het ook nog geprobeerd met volledige vliegskils, toen kwam hij wel iets hoger maar niet hoog genoeg :schater: , wat kan ik eraan doen??? :?

Geplaatst:

Eerst een hele afstand van die corona nemen, ik vloog eerst helemaal naar het platteland van LS. Daarna keer je om en vlieg je steeds ietsje hoger en zo kan je het halen.

Geplaatst:
ik zie de corona wel maar mijn vliegtuig komt er net niet, ik heb het ook nog geprobeerd met volledige vliegskils, toen kwam hij wel iets hoger maar niet hoog genoeg :schater: , wat kan ik eraan doen??? :?

Vroeger je wieltjes inklappen kan helpen als je dat wat laat doet.

Hier nog meer uitleg en hier uitleg in de zoekfunctie.

@elso:als je blast intypte had je al veel topics erover hoor. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...