Big-Bear Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 Ik heb een prob met mijn model , ik ben poly's aant verwijderen, maar nu heeft mijn model een raare glans gekregen, is dit een bug, en is het erg, en hoe verwijder ik t weer? Reageren
unreal Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 ik zelf heb er niet veel verstand van maar misschien heb je er blinkende verf ofzow over heen gedaan Reageren
burpicane Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 is dit een render? zo nee maak is een render en kijk of het daar nog is anders heb je waarschijnlijk een verkeerde polygon verwijderd Reageren
Big-Bear Geplaatst: 12 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 Ik heb poly's verwijderd burpicane, maar hoe krijg ik het zo weer dat die gefixt is Reageren
Bradley H. Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 Als dat object 4kant is, heeft het aleen 4 poly´s nodig aan elke kant, Verwijder elke verdwaalde poly die in het midden van een kant is... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.