Jump to content

millie perkins

Recommended Posts

Geplaatst:

hey

na de opdracht dat je haar moest volgen en die man moest dood schieten heb je dus een date met haar.

alleen in de walktrough stond dat je haar kon vermoorden tijdens de date om de keycard te krijgen. toen we buiten stonden heb ik dus op haar geschoten en ze rende weg......

alleen nou ben ik tussen 12.00 en 22.00 truggekomen(tijdstip dat ze thuis moet zijn volgens de walktrough) alleen dan zeggen ze dat ze er niet is....

krijg ik dan nou geen date meer met haar?

zo neej hoe krijg ik de key card dan?

elroy

Geplaatst:
hey

na de opdracht dat je haar moest volgen en die man moest dood schieten heb je dus een date met haar.

alleen in de walktrough stond dat je haar kon vermoorden tijdens de date om de keycard te krijgen. toen we buiten stonden heb ik dus op haar geschoten en ze rende weg......

alleen nou ben ik tussen 12.00 en 22.00 truggekomen(tijdstip dat ze thuis moet zijn volgens de walktrough) alleen dan zeggen ze dat ze er niet is....

elroy

Soms is ze er ook niet.

Je had ze niet moeten laten weglopen maar haar echt helemaal moeten doodschieten!

Geplaatst:
hey

elroy

volgens mij klopt die tijd in de walktrough ook niet bij mij is ze nog nooit eerder dan 19:00 thuis geweest. maar je heb best kans dat het nu bij jouw onmogenlijk is om te date met haar omdat je op haar geschoten heb maar niet vermoord.

Geplaatst:

Volgens mij als je op haar schiet zegt het, het is over voor nu

Maar het lijkt mij erg sterk dat je helemaal niet verder zou kunnen omdat je op haar schoot ;)

Geplaatst: (bewerkt)

het probleem was dat ik haar niet kon doden. ze bleef gewoon leven na weet nie hoeveel schoten...

en toen rende ze weg...

in de walktrough staat een ontmoetingsplaats en de woonplaats...

maar waar die ontmoetingsplaats is??

staat wel een plaatje maar je ziet alleen een stukje strand...

en de missie opnieuw doen kan niet meer.. want heb em al opgeslagen...

elroy

Bewerkt: door Elso
Geplaatst:
het probleem was dat ik haar niet kon doden. ze bleef gewoon leven na weet nie hoeveel schoten...

en toen rende ze weg...

in de walktrough staat een ontmoetingsplaats en de woonplaats...

maar waar die ontmoetingsplaats is??

staat wel een plaatje maar je ziet alleen een stukje strand...

elroy

is die ontmoetingsplaats niet die xxx shop?

Geplaatst:

na lange tijd wachten komt er toch een rood rondje waar je in kunt staan..

alleen nu staat erals ze buiten komt:

What does she mean by ' not fit'? What ever happened to ' a good sense of humor'?

en daarna is ze weg

wat betekend dit... dat ik niet fit genoeg ben ofzo???

elroy

Geplaatst:
na lange tijd wachten komt er toch een rood rondje waar je in kunt staan..

alleen nu staat erals ze buiten komt:

What does she mean by ' not fit'? What ever happened to ' a good sense of humor'?

en daarna is ze weg

wat betekend dit... dat ik niet fit genoeg ben ofzo???

elroy

ja, meer spieren kweken, sportschool raad ik je aan. :Y

jowx :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...