liltuner Geplaatst: 13 juli 2004 Rapport Geplaatst: 13 juli 2004 he ik heb toch wel een vraagje waar ik al heel lang mee zit. hoeveel % denken jullie dat gta san andreas af is????
Arjen Geplaatst: 13 juli 2004 Rapport Geplaatst: 13 juli 2004 Ik denk zelf dat ze met de testfase bezig zijn en alle bugs er nog even uithalen. Daarna gaan ze nog wat dingetjes toevoegen en misschien gaan ze er een paar xtra jokes in plaatsen.
liltuner Geplaatst: 14 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2004 kijk ok dat snap ik de testfase,maar ik bedoel zou san andreas al klaar zijn met alles dus 100% zonder dat er toeegvoegd moet worden? is gta sa al klaar BEHALVE de testfase?
Robin2130 Geplaatst: 23 juli 2004 Rapport Geplaatst: 23 juli 2004 Dat zal je misschien aan Rockstargames moeten vragen wij kunnen dat niet weten maar ik reken op zeker 90% maargoed ze moeten alle bugs en al dat soort shit eruit halen
Joriz Geplaatst: 23 juli 2004 Rapport Geplaatst: 23 juli 2004 Ik denk echt dat het bijna af is. Alleen mischien nog dingen zoals de radiozenders in het spel invoegen die al opgenomen zijn en dingen zoals kleine bugs. Om het allemaal optijd in de winkel te krijgen moeten ze ook optijd beginnen met drukken dus ik denk dat het bijna helemaal af is.
samus (gast) Geplaatst: 23 juli 2004 Rapport Geplaatst: 23 juli 2004 ze zullen al ver zijn, maar nog niet klaar denk ik want als dat zo zou zijn hadden we over een maand het al in de winkels liggen denk ik, maar ze zullen miss nog wel jokes/secrets plaatsen en de radiozenders (als die weer komen), de bugs en heeel miss dat ze nu ookal vast gewoon klaar zitten met t spel in handen en 110.000 kopietjes en ons gewoon laten w8en maar dat denk ik eigenlijk niet
Robin2130 Geplaatst: 23 juli 2004 Rapport Geplaatst: 23 juli 2004 We merken het vanzelf alleen moet ik nog ongeveer een jaar w8en tot san andreas voor de pc uitkomt
liltuner Geplaatst: 23 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2004 ik ga ff een mailtje streun naar R* ok. maar wie heeft het e-mail adres van R*
Trax Geplaatst: 23 juli 2004 Rapport Geplaatst: 23 juli 2004 1. Wat gaat jou dat aan? 2. Zou het je wat aan gaan, zouden ze denk ik nog zeggen;"Heb maar lekker geduld".
Tim14 Geplaatst: 24 juli 2004 Rapport Geplaatst: 24 juli 2004 1. Wat gaat jou dat aan?2. Zou het je wat aan gaan, zouden ze denk ik nog zeggen;"Heb maar lekker geduld". hij weet heus wel dat het in oktober af is als hij een vraag heeft kan hij die toch stellen? ik denk trouwens zelf ook niet dat ze nog heel veel moeten doen... vooral met het drukken ze zullen dat wel heel veel moeten doen
munitions Geplaatst: 24 juli 2004 Rapport Geplaatst: 24 juli 2004 ik denk dat ze nog aardig wat te doen hebben zoals missies ontwerpen en xtra wapens motoren boten en auto's
Thabit Geplaatst: 24 juli 2004 Rapport Geplaatst: 24 juli 2004 ik ga ff een mailtje streun naar R* ok.maar wie heeft het e-mail adres van R* Onzin! <_< Mr. Cortez: Spam! <_<
Recommended Posts