Jump to content

san andreas voor hoeveel % is ie af?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hij is nog lang niet af, Ik denk eigenlijk nie dat ze de dead line gaan halen als je leest wat ze er allemaal in gaan stoppen dan heb ik mijn bedenkingen erover :angry: :angry:

• Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• liltuner

11

• The Outlaw

4

• Trax

3

• The Godfather

3

Geplaatst:

nou weet je,als jij zegt dat het nog lang niet af is,hoe verklaar je dan dat alles op de screens,we hebben heel veel screens gezien,en daar staat heeeeel veel op dus ik denk zelfs dat ze het VOOR de deadline halen

Geplaatst:

Ik denk ook wel dat ze het gaan halen, aangezien alle screens, de pers al een voorproefje heeft gehad, en de trailer binnekort uitkomt lukt het ze wel :) .

• 2 weken later...
Geplaatst:

ik denk dat ze de deadline ook wel halen, als ze die datum zeggen dan komt tie ook.

ik denk dat ze nu druk bezig zijn met bugs eruit halen enz

Geplaatst:

IK zeg dat hij voor 90% af is, het is nog even afwerken schoonvegen en kan hij worden verscheept!!

Geplaatst:

Ja ik denk het ook wel ik denk zo'n 95% ff testen en de bugs eruit halen.

Nog ff nagenieten van hun prestatie en verscheppen dan die handel :D

Kan niet w8en tot het zover is :D

• 2 weken later...
Geplaatst:

denk 70% weet namelijk zeker dat de stemmen nog niet zijn ingesproken omdat dit altijd in de laatste fase gebeurt. Ik denk dat ze de puntjes op de I aan het zetten zijn met de laatste steden. Los Santos lijkt mij onder tussen meer dan af omdat er al ongeloofelijk veel op de officiele site staat. En misschien moeten ze nog wat missie's in elkaar zetten maar dat is niet zo heel veel werk omdat er van te voren al een script is gemaakt van wat er allemaal in het verhaal gebeurt alleen dat dit nog met computerscript in het spel moet worden gezet. En ik denk dat de bonusmissies ook nog moeten worden toe gevoegd. Ik denk dat ze pas de laaste maand aan het testen toen komen en dan de laatste week gaat het spel orginele spel gekopieerd worden in de fabriek en dan met miljoenen te gelijk gemaakt worden en dan verschepen.

Geplaatst:

tja misschien ben ik sarcastisch,maar ik denk dat ze nu al voor

95% klaar zijn,aangezien ik de screenshots zie,en die stemmen erin dat is niet zo moeilijk dat is echt 1% want je moet een paar audio files in de mappen doen en klaar ben je dus ik denk eerlijk gezegd 95%

Geplaatst:
tja misschien ben ik sarcastisch,maar ik denk dat ze nu al voor

95% klaar zijn,aangezien ik de screenshots zie,en die stemmen erin dat is niet zo moeilijk dat is echt 1% want je moet een paar audio files in de mappen doen en klaar ben je dus ik denk eerlijk gezegd 95%

IK sluit me daar volledig bij aan(alleen weet ik nog steeds niet 100% zeker wie de stemmen nou gaan inspreken :( )

Geplaatst:

laten we hopen dat het zo tussen de 95 en de 100% inzit want het is wel veel de screens die we gezien hebben daar zien we ook dat er veel is hoor,dus ik denk tussen de 95 en de 100 %

Geplaatst:

volgens mij zijn die stemmen al ingesproken....want op die R* site hoor je ook stemmen van NPC's

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...