mrsdjhahn Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 (bewerkt) Ik wil SA kopen maar ik heb geen DVD speler op mijn PC. Ik wil voor SA niet speciaal een DVD speler gaan kopen. Bestaat SA op een CD-Rom? Dit foto sta op alle pagina's van gtagames.nl (voor te bestellen) Boven rechts staat "PC CD-ROM" Bewerkt: 12 augustus 2005 door mrsdjhahn Reageren
rick15465 Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 Ik wil SA kopen maar ik heb geen DVD speler op mijn PC.Ik wil voor SA niet speciaal een DVD speler gaan kopen. Bestaat SA op een CD-Rom? nee niet dat ik weet Reageren
Caltson Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 (bewerkt) Ik wil SA kopen maar ik heb geen DVD speler op mijn PC.Ik wil voor SA niet speciaal een DVD speler gaan kopen. Bestaat SA op een CD-Rom? kan je hem dan niet afspelen op een Cd-rom speler? rick was me voor Bewerkt: 12 augustus 2005 door gtagangster Reageren
rick15465 Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 Ik wil SA kopen maar ik heb geen DVD speler op mijn PC.Ik wil voor SA niet speciaal een DVD speler gaan kopen. Bestaat SA op een CD-Rom? kan je hem dan niet afspelen op cd-rom speler? nee bij mij niet Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 Dat kan bij niemand. Maar een DVD-ROM speler is niet zo heel duur meer hoor. Voor iets van 50 euro heb je al een goeie. En San Andreas is niet op CD te krijgen of je wil 8 cd's erin doen tijdens de instalatie. Reageren
vosje Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 zo'n dvd speler kost maar 26,10 euro (zo duur hep ik hem gekocht) maar ik denk niet dat ie 50 is hoor Reageren
StormyWeathers Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Lijkt mij geen slechte investering want uiteindelijk zal alles wel DVD worden. Dus vroeg of laat sta je toch in de winkel om er 1 aan te schaffen. Weet alleen niet hoeveel er 1 kost maar ik las 26 euro. Lijkt mij redelijk... groetjes Reageren
Crifox Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 De CD-computer spellen zijn verleden tijd. De nieuwste spellen verschijnen allemaal op DVD-rom omdat je anders (bijv. voor San Andreas) een stapel van 5 CD's ofzo nodig hebt. Dat speelt en installert vast niet zo lekker en het is ook een beetje moeilijk om te verpakken in de winkel. Reageren
chrisie-boy Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 ja wel ik heb hem op cd rom Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 ja wel ik heb hem op cd rom Dat is knap. Hij is alleen op DVD te krijgen. Reageren
Crifox Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 ja wel ik heb hem op cd rom Dat is knap. Hij is alleen op DVD te krijgen. Dat is idd knap, er zijn hiervoor 2 verklaringen mogelijk: 1. Je hebt San Andreas illegaal. 2. Je vergist je gewoon. Reageren
T@rget Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Als jullie thuis een netwerk hebben en een andere PC heefd wel een DVD-Rom speler moet je de DVD-Rom speler gewoon delen en hem via LAN installeren Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.