Jump to content

hoe instaleerd ge een rar file

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

:bonk: ik wordt namelijk gek ik heb een vice city repair ma ik weet nie hoe ge die moet gebruike als iemand me kan helpe stuur me dan ne mail -verwijderd door Wauzie-

als ge me helpt ik uw eeuwig dankbaar zijn _O_

Bewerkt: door Wauzie
Geplaatst: (bewerkt)

ik wordt namelijk gek ik heb een vice city repair ma ik weet nie hoe ge die moet gebruike als iemand me kan helpe stuur me dan ne mail michavanheusden (at) hotmail DOT com

als ge me helpt ik uw eeuwig dankbaar zijn  

Alvast welkom op het forum.

Je bent niet zo duidelijk, en je hebt niet de forum regels gelezen ! Die kan je vinden in het "Mededelingen en Forum regels" forum. Je mag geen E-mail adressen plaatsen, doe dat via een Persoonlijk bericht ! (PB)

Kun je A.U.B. Je bericht aanpassen, en het ook beter uitleggen, ik snap hier niks van. En als je GTA VC in een .rar hebt ben je Illigaal bezig ! Je hebt hem dan gedownload ! En Mensen met Illigale GTA's worden niet geholpen !

Koos.

Bewerkt: door Cool Hand
Geplaatst:

Heey, rustig ff Cool Hand,jij bent geen Admin, of Moderator, dus jij hebt daar nix over gesegd, maar ff ontopic

Tranceactions, als je je GTA VC repair heb, dan moet je die uitpakken met Winrar, en dan gewoon opstarten hij repaairt hij automatisch

Geplaatst:

Zeg ook niet dat ik dat ben ofwel Big Bear ?

Sorry dan hoor, ik dacht eigenlijk op 1e gezicht dat je illigaal bezig was.

Mijn excuses.

Koos.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...