Achille Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 Hallo dit is mijn 4e Paintjob in 4 Dagen!!! Thema van Deze Paintjob is Monster uhm vanavond of morgen maak ik nog een nieuwe Later$$ Raten pls en zeggen wat voor paintjob jullie willen dan maak ik die bij een van mijn volgenden Reageren
Bradley H. Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 Ziet er weer vet uit 8/10 P.S, als je er 1 paar gaat maken, wil ik ze Specifiek voor GTI, aleen downloadbaar bij GTI. Anders is het niet special meer Bradley H. Reageren
MarcN Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 Super man! 9/10 Keep up the good work! Reageren
Big-Bear Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 Chill man, blijf zo door gaan :'D 8/10 Reageren
Tha CheatMaster Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 Ik vind deze paintjob doodgewoon fantastisch! Echt waar, de plaatjes passen er perfect op! ik geef ze niet makkelijk maar een 10/10! Reageren
Wauzie Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 Mooie paintjob . Maar je opent nu elke dag een topic, is het niet verstandiger om een paar dagen te wachten en dan gelijk 4 auto's tegelijkertijd te showen, dit bespaart veel topics....en anders wordt het in dit forum zo'n rommeltje . Reageren
.Maze. Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 inderdaad, wederom een mooie paintjob ik geef hem 8/10. Ook een idee is waarom maak je geen topic Madd dogg's paintjobs of iets dergelijks en edit je die post, als je een nieuwe paintjob klaar hebt. Maar je paintjobs zijn echt goed KUTGW! Reageren
Achille Geplaatst: 12 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 Mooie paintjob .Maar je opent nu elke dag een topic, is het niet verstandiger om een paar dagen te wachten en dan gelijk 4 auto's tegelijkertijd te showen, dit bespaart veel topics....en anders wordt het in dit forum zo'n rommeltje . Bedankt iedereen:D is deze denken jullie goed genoeg vor de site? ik upload ze allemaal maar er wordt maar niet gereageerd:S:S dus vind wel btje lullig mja als ik niet zoveel doe en ik edit alleen dan komen ze straks in die paginas erachter en dat wil ik niet want daar kijkt bijna niemand snappen jullie;) en GTIslands hebben mij uitgenodig om Paintjobs voor hun te maken!!!:D:D:D:D:D:D Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 Héél mooi gemaakt! 8,5/10! Ga zo door :'D Reageren
Achille Geplaatst: 12 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 Bedankt jullie allemaal :'D Reageren
trancenations Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 kan iemand me leren hoe je een auto ofzo kunt modelen zodat die een bodykit heeft ofzoew ik zit pas in het vak :'D Reageren
trancenations Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 hoe maak je paintjobs? voeg me toe michavanheusden (at) hotmail DOT com Reageren
Achille Geplaatst: 13 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 hoe maak je paintjobs? voeg me toe michavanheusden (at) hotmail DOT com waarom doe je dit nou ik heb gevraagd geef je mening ik heb in mijn matrix auto forum staan hoe het moet had ik daar uitgelegd ga daar maar ff kijken en geen dubbelposts Reageren
imouL Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Prachtig! 9.5/10 Miss een ideetje voor je volgende: een GtaForum.nl en een GtaGames.nl reclame autootje ofsow? met zon bord op t dak Reageren
Matiscus Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 9/10 mooi gemaakt maar zou het niet mooier zijn op een donkere achtergrond? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.