gnatyx Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 jo, Elke x alsk een txd bewerk krijg ik een error. Dan weer bij het compressen dan weer bij het invoegen. Weet iemand wat ik fout doen Alvast bedankt Reageren
NickDrake Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 heb je het alleen lezen voor alle bestanden en submappen uitgevinkt ? Reageren
gnatyx Geplaatst: 12 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 (bewerkt) wooops, ff proberen bedankt hoop dat ut lukt Nope werkt nog nie Bewerkt: 12 augustus 2005 door gnatyx Reageren
Big-Bear Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 Tja, bewerk je ze met photoshop? ALs je dat doet, en je slaat ze op als BMP, dan krijg je die melding, want PS heeft een andereBMP, dus dan sla je hem als .jpg op, en in paint als bmp, en dan doet ie ut Reageren
gnatyx Geplaatst: 12 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 uhm ik bewerk met uhm paint shop pro en paint zelf, dus dat heeft daar denk ik niks mee te maken Reageren
Wauzie Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 Toch moet je het eens proberen, ik heb het probleem ook als ik een textuur heb bewerkt met een fotobewerkingsprogramma. Reageren
Matiscus Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 je moet het gewoon openen in paint. selecteren. nieuw bestand in paint aanmaken van de zelfde grote en dan edit paste(plakken) en dan opslaan als. voilà dat is het gelijk wauzie zegt ik heb dat ook altijd als ik iets gemaakt heb ik photoshop. Reageren
gnatyx Geplaatst: 12 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 (bewerkt) Okej, maar als welke bmp, 16 kleuren, 256kleuren,monochrome,of 24 bit's lama heeft er niks mee te maken moet 24 bits zijn, maar wekt nog nie:S alsk met png opsla werkt het ook nie, krijg steeds de zelfde error Bewerkt: 12 augustus 2005 door gnatyx Reageren
Wauzie Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 Doe gewoon dit: -Open je foute Textuur met paint, kopieer alles -Open een nieuw document met paint, plak je gekopieerd plaatje en sla op als BMP. Reageren
gnatyx Geplaatst: 12 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 al 3x gedaan maar werkt nie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.