RNW@Y Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Nope, want mijne ligt nu de heletijd in ze doosje, want speel bf2 Reageren
X-TX Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 Ik had het ook over Windows XP. Windows 98 loopt heel anders, en heeft hele andere technieken om uit problemen te blijven, ik heb 98 iets van een jaar gehad op een sub-hdd maar ik deed er 0,0 niks mee. Daar weet ik dus weinig van. Als je mijn info gaat vergelijken met Windows versies uit het jaar 0 dan zal het inderdaad niet kloppen. Mijn test heb ik ook gedaan op Windows XP en niet op 98. Je hebt volkomen ongelijk. Ik heb een HDD van 20GB getest op mijn pc, ik heb hem helemaal vol laten lopen met bestanden en gewacht tot dat de beschikbaare ruimte op 0 stond. En dan loopt je pc dus echt niet meer hé. Geloof mij maar, Windows XP zou minimaal 300MB over moeten hebben maar dat verschilt nog wel eens. Ik heb de schijf daarna gewoon gefragmenteerd... Om ff lullig te doen kreeg ik bij mijn klokje een melding dat ik 200 mb schijf-ruimte op mijn systeem schjif moest vrij houden om weer lekker veder te game Ik zei 'maar dat verschilt nog wel eens' je kunt in Configuratiescherm=>Systeem dat instellen, het staat meestal (Bij Windows XP) op 300MB. En over die probleem... als het een Windows 98 is dan moet je het probleem heel goed uitleggen want ik heb 98 al heel lang niet meer gehad en weet dus weinig van. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.