Renne Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 (bewerkt) Ik hoor meer en meer op msn dat mensen zoeken achter renders voor sigs.Daarom voor die mensen maak ik hier een topic aan De bedoeling van dit topic is dat je hier beste renders post die je hebt gemaakt. Kunnen de andere mensen dan hem gebruiken Om spam te voorkomen stel ik paar regels op: -Je mag maximum 3 renders per week posten. -Als je post moet er zeker 1 render inzitten en geen reacties op andere renderingen anders wordt het wat onduidelijk. Wil je ook leren renderen volg dan de tut van Levi. Als dit niet mag van een admin mag je hem sluiten. Dus renderen maar! :'D Bewerkt: 13 augustus 2005 door Renne
Renne Geplaatst: 13 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Ik heb er alvast eentje gemaakt Renders,geen borders. Renders zijn afbeeldingen zonder achtergrond zodat je ze meteen in je sig kunt plaatsen.
Slimm Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Om renders aan te vragen hebben we dit topic: Render Aanvraag Topic Het is veel makkelijker als iemand daar aanvraagt en precies krijgt wat hij wilt, dan hier rond de kijken en niks te vinden. Closed.
Recommended Posts