jvloon Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 hoe krijg je n hoog hoog sexappeal??? Reageren
rick15465 Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 hoe krijg je n hoog hoog sexappeal??? door een slamvan te laten maken (low co low co ) dan heb je bijna alles behalve 1 streepje als je iets cool maakt Reageren
need my speed Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Waar heb jij het over? Dat is toch niet zo? Ik heb gisteren 3 Slamvans uit m'n garage verbouwd en er stond niks? Reageren
rick15465 Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Waar heb jij het over? Dat is toch niet zo? Ik heb gisteren 3 Slamvans uit m'n garage verbouwd en er stond niks? bij mij wel je moet er wel inzitten dan uit stappen en dan kijken bij de dag en daar staat dan een hoog sexappeal Reageren
need my speed Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Oh, maar bedoel je dat je vriendin er in moet dan? Reageren
Little Mister Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 (bewerkt) Je hoeft niet persee een getunde auto te hebben, je kan ook hele nette kleren dragen, zoiets als Didier Sachs. Of Victim verkoopt ook nette kleren. Dat kan je ook proberen. Bewerkt: 13 augustus 2005 door Little Mister Reageren
Giorgo Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Draag nette kleren en mooie tattoos veel spieren en stamina. Reageren
rick15465 Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Oh, maar bedoel je dat je vriendin er in moet dan? nee hoeft niet je tuned een slamvan je gaat er in zetten je gaat naar je vriendin dan stap je uit en kijk je waar de dagen staan bij pc tab en daar staat een heel hoog sexappeal dan bij mij ,ook bij iemand anders die heeft dat ook gedaan en had ook een hoog sexappeal Reageren
need my speed Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Ja dat weet ik, maar dat van een getunede Slamvan wist ik niet, kan dat ook met andere auto's? Oh ja, als je vriendin je gebumpt heeft moet je alle Oysters gaan zoeken, dan komen ze weer terug. :'D Reageren
rick15465 Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Ja dat weet ik, maar dat van een getunede Slamvan wist ik niet, kan dat ook met andere auto's? Oh ja, als je vriendin je gebumpt heeft moet je alle Oysters gaan zoeken, dan komen ze weer terug. :'D dat wist ik niet .maar als je dan oysters vind hoeveel moet je er dan vinden? Reageren
need my speed Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Alle Oysters, dan krijg je de melding van: Khatie, Helena, Barbara, Michelle and Denise (al die vriendinnen dus) want your back! (ofzo iets) Reageren
jvloon Geplaatst: 13 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 da kun je kijke bij WT bij olld jobs Reageren
rick15465 Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Alle Oysters, dan krijg je de melding van:Khatie, Helena, Barbara, Michelle and Denise (al die vriendinnen dus) want your back! (ofzo iets) maar ik heb 1 vriendin nog niet komt die dan ook ? dat is helena want ik heb 100%spieren en die wilt maar 25% spieren en ik wil niet terug gaan naar 25%spieren Reageren
need my speed Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 (bewerkt) Als je die nog niet hebt denk ik van niet.... Ik zou het uit proberen, die Oysters zoeken, en dan pas 25% spieren als ze nog niet komt. :'D Bewerkt: 13 augustus 2005 door need my speed Reageren
rick15465 Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Als je die nog niet hebt denk ik van niet.... Ik zou het uit proberen, die Oysters zoeken, en dan pas 25% spieren als ze nog niet komt. :'D ok maar hoe kun je je spieren kwijt raken? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.