Jump to content

PlayStation 3 toch in voorjaar 2006

Recommended Posts

Geplaatst:
Hoe bedoel je met ''die vrouw is bijna doodgegaan door de XBOX360'' ?

Men weet al ondertussen dat xbox360 overhitting en crashen kan. Maar nu is zelfs xbox360 standby zetten al gevaarlijk. Een vrouw was bij defect bij xbox360 bewusteloos geraakt. De xbox360 gaf een dikke zwarte rook af. toch stond de xbox360 nochtans alleen op standby. Gelukkig waren er twee mannen die haar konden redden, Ze werd in het ziekenhuis opgenomen en het gaat ondertussen al wat beter met haar.

De problemen stappelen zich op bij de release van xbox360, xbox360 moet tegen 2 december in eu zijn. Op eigen risico koop je een xbox360, al kun je nog beter even wachten tot ze het op gelost hebben.

bron: MHAGTA

dus oppasen zou ik zeggen

Geplaatst:
Oke...volgens mij bump je hem...maargoed tis nog niet zo lang geleden, dat hier gepost werd.

De Xbox 360 kost nu €400, dat las ik!

Dit is al een maand of 2/3 bekend. ;)

Er zijn 2 versie's

1 van 300 euro.

En 1 van 400 euro.

Die van 400 heeft een 20GB harde schijf en een headsetje voor Xboxlive ;)

GizmO :bier:

Geplaatst:

*Grote rij vloekende worden*

Mijn PS2 is al een tijdje kapot dus kan ik geen Ratchet & Clank meer spelen (en erger nog, binnenkort een nieuw deel), ik had een beetje troost omdat hij Augustus kapot was gegaan en ik maar een half jaartje hoefde te wachten, maar 1,5 jaar :@ Mischien kan ik hem beter reparen voor 90€, + 312€ voor de PS3, maakt samen 400€ kosten. Dat valt wel mee omdat ik zelf al aan het sparen was voor de prijs van 450+. :clown: (wat zal ik doen?)

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik denk dat ze bedoelen dat de ps3 In Japen in het voorjaar van 2006 uikomt, en bij ons(Europa) eind 2006!!!

gta-freak2

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ik denk dat de Playstation3 nog wel ff wegblijft voorlopig, heel erg vind ik dit niet want ik wil natuurlijk wel waar voor me geld... :Y

Geplaatst:
Ik hoop dat hij minder kost dan de Xbox 360.

En dat de prijzen van XBOX en PS2 snel dalen.

Dat hoop ik ook inderdaad..

Trouwens een xbox bij de mediamarkt in Duitsland kost nu €111,-, en een ps2 €109,-. Valt best mee..

Groetjes :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

ik las ergens dat die normale prijs 3000 euro is maar dat ze hem gaan uitbrengen voor 1000 euro en dat die rond juni/juli uit komt maar ik ben niet helemaal zeker... en de ps3 is een beetje kleiner dan de 2(voor ps3 dan)

xbox360 is al uit en kost denk ik 400 euro ofzo.en heeft harde schijf net een pc.maar je moet niet denken ach nu moet ik geen pc meer hebben nee nee pc blijft pc,en normaal kan je hier ook multyplayer spelen.(xbox360)

Bewerkt: door vice
Geplaatst: (bewerkt)

Bij de PS2 moet je niet betalen voor online te kunnen spelen. Bij Xbox wel, dat is stom!

Jammer dat die Duitse mediamarkt niet in België (gent) of nederland ligt.

Bewerkt: door VforV

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...